راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی

راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی 02

راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی به شکل های مختلف پک کالا که مرسوم هستند می پردازد. بسیاری از راه حل های بسته بندی مختلف در دسترس شما هستند. آیا سطوح مختلف بسته بندی را می شناسید؟ یا انواع محصولات بسته بندی را!؟ ما اغلب کلمه بسته بندی را می شنویم. اما آیا تا به حال به تمام معانی احتمالی آن فکر می کنید؟ آیا مورد راه حل های بسته بندی آماده خرده فروشی چیزی می دانید؟ اگر با اصطلاحات آشنا نباشید ممکن است گیج کننده باشد.

به همین دلیل است که در این مقاله به شما کمک می کنیم تا انواع محصولات بسته بندی را ابتدا درک کنید. شما می توانید با اطمینان راه حل های بسته بندی را با تامین کننده خود در میان بگذارید و در مورد راه حل هایی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد مشورت کنید. ما در cartonpack محصولات بسته بندی مختلف مورد استفاده در زندگی روزمره را لیست خواهیم کرد. هدف ما این است که نشان دهیم این اصطلاح چقدر همه کاره است.

بسته بندی چیست؟

بسته بندی ماده ای است که برای پوشاندن کالا با هدف اصلی محافظت از محصول در داخل آن، استفاده می شود. اما برای تشریح بیشتر، می توانید بسته بندی را یک نوع پوشاک، شخصیت، مدل و از این قبیل برای محصول در نظر بگیرید. هدف اصلی محافظت از محصول است، همانطور که هدف اصلی لباس محافظت از بدن و پوشاندن آن است. اما با گذشت زمان، بسته بندی کارکردهای متفاوت دیگری مانند لباس را پذیرفت. هدف اصلی همچنان باقی است، اما فقط حفاظت نیست.

درست مانند لباس، بسته بندی گرایش های مختلفی دارد. طرح های مختلف بسته بندی به افراد کمک می‌کند گروهی را که به آن تعلق دارند یا شرکتی که محصولات آن را استفاده می‌کنند شناسایی کنند. انواع مختلفی از محصولات بسته بندی در بازار وجود دارد. شرکت ها باید تصمیم بگیرند که آیا بسته بندی آنها بیشتر جنبه کاربردی دارد و استفاده از آن آسان است یا جنبه شیک بودن و زیباتری دارد و یا هر دو. در کنار این، یکی از اهداف اصلی بسته بندی این است که به ما کمک کند تا محصول را به روشی ایمن و آسان حمل کرده و در همان حین به بهترین نحو نمایش دهد.

سطوح مختلف راه حل های بسته بندی

راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی 03

بسته بندی اولیه

به عبارت ساده، بسته بندی اولیه، بسته بندی است که در تماس مستقیم با محصول شما قرار می گیرد. این به معنای محافظت و نگهداری محصول در داخل بسته بندی ثانویه است. اغلب اوقات، این بسته بندی است که مصرف کنندگان و کاربران نهایی با آن در تماس هستند. بنابراین، راه حل های بسته بندی اولیه اغلب جذاب و آموزنده می شوند. بسته بندی اولیه با طراحی خوب به عنوان بسته بندی آماده قفسه نیز شناخته می شود.

گاهی اوقات خطوط بین بسته بندی اولیه و ثانویه ممکن است کمی مبهم باشد. به عنوان نمونه بسته بندی غلات که در دسته مواد غذایی است را در نظر بگیرید. غلات معمولاً در کیسه ای قرار می گیرند تا نگهداری شوند. بنابراین، کیسه بسته بندی اولیه محسوب می شود. اما کیسه را به طور کلی در جعبه گذاشته و به این صورت فروخته می شود. بنابراین، برای مصرف کننده، جعبه بسته بندی اولیه است، نه کیسه.

در مورد عطرها یا لوازم آرایشی هم همینطور. آنها را می توان در قفسه ها فقط در بطری یا لوله قرار داد. اما معمولا اینطور نیستند. برای اهداف ما، بسته بندی اولیه را به گونه ای تعریف می کنیم که مصرف کنندگان با بسته بندی درون قفسه ها در تماس باشند. این می تواند یک بطری عطر، یک جعبه چای کیسه ای یا غلات باشد. نکته مهم این است که کوچکترین واحد فروخته شده به صورت جداگانه است. بنابراین در این سطح جعبه های خرده فروشی مقوایی، لوله‌ها، شیشه ها، قوطی ها و انواع دیگر محصولات بسته بندی را خواهید دید که مستقیماً با محصول در تماس هستند.

بسته بندی ثانویه

بسته بندی ثانویه معمولاً از چندین واحد بسته بندی اولیه تشکیل شده است. هدف گروه بندی محصولات فردی است. همچنین از بسته بندی اولیه در حین جابجایی محافظت می کند. این سطح از بسته بندی است که معمولاً در یک انبار خرده فروشی دیده می شود. می توان از آن به عنوان کانتینر حمل و نقل برای محموله های کوچکتر استفاده کرد. جعبه های مقوایی کارتنی لایه دار که به عنوان کارتن های پستی نیز شناخته می شوند، می توانند این کار را انجام دهند. اما، شما همچنین می توانید بسته بندی ثانویه را در قفسه مشاهده کنید. این می تواند ظرفی برای تعداد زیادی از اقلام کوچک باشد که به طور جداگانه فروخته می شوند اما به سختی می توان آنها را به صورت جداگانه ذخیره کرد، مانند جعبه های بسته بندی ارائه نهایی.

بسته بندی سوم

بسته بندی سوم اغلب به عنوان بسته بندی حمل و نقل شناخته می شود. برای حمل و نقل تعداد زیادی محصول از نقطه A به نقطه B (از یک مرکز تولید به نقطه فروش عمده) استفاده می شود. این به جلوگیری از آسیب کمک کرده و کار را آسان تر می کند. پالت های بسته بندی شده با بسته ای از جعبه های مقوایی به عنوان بسته بندی درجه سوم در نظر گرفته می‌شوند.

بسته بندی کمکی

بسته بندی کمکی نقش مهمی در تضمین ایمنی و یکپارچگی کالا در طول فرآیند لجستیک ایفا می کند. این به کاهش خطر آسیب، شکستگی یا از دست دادن کالا کمک می کند و همچنین حمل و نقل و جابجایی موثر محصولات را تسهیل می کند. این شامل پرکننده های فضای خالی، مواد بالشتک کننده، بسته بندی جمع شونده و پوشش کششی است. برچسب هایی با اطلاعات مرتبط، مانند دستورالعمل های جابجایی، بارکدها و شماره های ردیابی ضروری برای شناسایی، ردیابی و جابجایی کارآمد، نیز بسته بندی کمکی محسوب میشوند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این سطوح بسته بندی به محصول بستگی دارد. بسته بندی اولیه برای یک محصول می تواند برای دیگری، ثانویه باشد. در صورت فروش یا خرید تجهیزات بزرگ، حتی پالت ها می توانند بسته بندی اولیه باشند.

توابع راه حل های بسته بندی

راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی 04

همانطور که در ابتدا مقاله راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی اشاره کردیم بسته بندی عملکردهای مختلفی دارد، اما اصلی ترین آنها که هر بسته بندی باید انجام دهد:

  • محافظت از محصول : هر بسته بندی باید از محصول محافظت کند. شاید بدیهی به نظر برسد، اما گاهی اوقات شرکت ها آنقدر درگیر هزینه و زیبایی شناسی راه حل های بسته بندی می شوند که این عملکرد اساسی را فراموش می کنند. اما اگر محصول شما محافظت نشده باشد، هیچ چیز دیگری واقعا مهم نیست. تصور کنید در حال فروش یک گلدان بسیار ظریف هستید و زیباترین جعبه بسته بندی را انتخاب می کنید. اما وقتی مشتری شما از فروشگاه به خانه می آید، گلدان شکسته است. زیبایی بسته بندی، آن چیزی نیست که مشتری به خاطر بسپارد؛ تجربه های خوب به همان میزان ماندگار هستند.
  • حمل و نقل و انبار داری : تاثیر بسته بندی بر کارایی و سرعت حمل و نقل قابل توجه است. عملکرد اولیه که معمولاً با بسته بندی مرتبط است، تسهیل حمل و نقل فیزیکی محصولات از یک مکان به مکان دیگر میباشد. بسته بندی باید طوری طراحی شود که امکان بلند کردن، نگهداری، جابجایی و حفظ آسان و کارآمد محصولات را فراهم کند. هر چیزی در محل انبار داری باید به راحتی جابجا گردد، بدون اینکه محتویات در همه جا ریخته شود. هیچ چیز ناامید کننده تر از جعبه ای نیست که این هدف را به خوبی انجام نمی دهد.
  • سهولت در استفاده : مشتریان بسته بندی هایی را ترجیح می دهند که به راحتی قابل تشخیص باشد. اگر چه محصول باید در داخل بسته بندی ایمن بماند، اما آنها نمی خواهند زمان زیادی را برای رسیدن به آن صرف کنند، زمانی که می خواهند از آن استفاده کنند. همه ما این نوع بسته بندی را دیده ایم و واقعاً ارزش محصول را پایین می آورد. اطمینان حاصل کنید که کاربران مورد نظر می توانند به راحتی به محصول دسترسی پیدا کنند. اگر محصول برای افراد مسن یا کودکان در نظر گرفته شده است، آنها برای خارج کردن کالا از داخل بسته بندی انتخابی شما نیازی به کمک نداشته باشند. هر جعبه ای در محل انبار داری باید امکان دسترسی سریع به محصول داخل آن را نیز فراهم کند. شما نمی خواهید کارمندان فروشگاه زمان زیادی را صرف تهیه محصول در قفسه کنند.
  • اطمینان از قابلیت ها : نه تنها لازم است که محصول از نظر فیزیکی محافظت شود بلکه قابلیت های بسته بندی باید ویژگی های محصول را در طول مدت استفاده مورد نظر، بدون تغییر حفظ کنند. شما نمی خواهید برگ های چای خیس شود یا قهوه طعم خود را از دست بدهد. هیچ کس عطری نمی خرد که در طول زمان رایحه آن را تغییر کند. همچنین، می‌خواهید بسته بندی اولیه محافظت شده و دسترسی به آن آسان باشد.
  • کمک به شناسایی و تبلیغ محصول : داشتن بسته بندی زیبا از نظر زیبایی باعث جلب توجه می شود. شما می خواهید مشتریان شما متوجه محصول شما در قفسه شوند. همچنین باید آموزنده باشد، بنابراین مشتریان شما می توانند آگاهانه تصمیم بگیرند. نام تجاری به جدا کردن محصولات شما از دیگران و ایجاد پیوند بین شرکت و مشتریان کمک می کند. اگر چه بسیاری این عملکرد را تنها زمانی مهم می دانند که محصولات در قفسه های فروشگاه هستند، اما باید برای تمام سطوح بسته بندی در نظر گرفته شود. هیچ کس نمی خواهد جعبه های غیر قابل شناسایی محصولات را در انبار خود داشته باشند.

انواع محصولات بسته بندی

انواع مختلفی از محصولات بسته بندی برای فروش وجود دارد. هیچ پاسخ صحیح واحدی وجود ندارد که کدام یک بهترین باشد. این بستگی به محصول، مشتریان مورد نظر، شرکت، بازار و مکان و نحوه فروش آن دارد. شما نمی خواهید بسته بندی سازگار با محیط زیست داشته باشید که محافظت کافی را ارائه نمی دهد و یا با وجود زیبایی جعبه که مشتریان شما نمی توانند درب آن را باز کنند.

بنابراین، هنگام بررسی راه حل های بسته بندی، همیشه محصول را در اولویت قرار دهید، زیرا نیاز به محافظت و نگهداری دارد. شاید قرار دادن مشتریان در رتبه دوم به نظر غیرعادی تصور شود، اما آنها تنها در صورتی می توانند از محصول لذت ببرند که ایمن باشند. در اینجا لیستی از پرمصرف ترین انواع محصولات بسته بندی برای شما آورده شده است.

بسته بندی تک محصولی

  1. جعبه های بسته بندی آماده قفسه : جعبه های مقوایی احتمالاً رایج ترین انتخاب برای بسته بندی خرده فروشی هستند زیرا دلیلی برای آن وجود دارد. آنها سازگار با محیط زیست، همه کاره، زیبا و کاربردی اند. آنها همچنین به راحتی ذخیره می شوند و معمولاً به راحتی روی هم قرار می گیرند، که برای کارمندان خرده فروشی برای چیدمان مرتب مهم است.
  2. بند یا کاور دور : اینها راه حل های عالی برای محصولاتی هستند که نیاز به بسته بندی دارند تا آنها دور کالا پیچیده تا شکل خاصی داشته باشند، اما شما می خواهید محصول قابل مشاهده باشد. کاور دور محصول می تواند اطلاعات مهمی داشته باشد و شما همچنان می توانید محصول را احساس و مشاهده کنید. این اغلب برای حوله، روسری، دستمال، رول نایلکس زباله و از این قبیل ها استفاده می شود.
  3. لفاف های فویل : اینها خود توضیحی است. بسته بندی لفاف های فویل بیشتر روی شکلات تخته ایی یا میله ایی دیده می شوند. این همان مواد بسته بندی است که اغلب روی دستمال مرطوب می بینید، اما آنقدر آب نبات در دسترس است که اولین چیزی است که به ذهن می رسد.

بسته بندی محصول مایع

  1. بطری : بطری های شیشه ای یا پلاستیکی عمدتا برای شیر، آب میوه، نوشابه و انواع نوشیدنی ها استفاده می شود و بسیار قابل ارائه هستند. بطری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، و با یک برچسب زیبا، می تواند در قفسه جذاب به نظر برسد.
    PET بازیافتی ترین پلاستیک در جهان است. این متداول ترین ماده برای بسته بندی مایعاتی مانند آب و آب میوه است. این سبک وزن، از نظر شیمیایی بی اثر، شفاف و بادوام است.
  2. قوطی : قوطی آلومینیومی یا فولادی بیشتر برای نوشیدنی استفاده می شوند، زنگ نمی زنند و خورده نمی شوند. اگر چه آلومینیوم گرانتر از فولاد است، اما سازندگان همچنان آن را به قوطی های فولادی ترجیح می دهند (۷۵ درصد قوطی های نوشیدنی در سراسر جهان از آلومینیوم ساخته شده اند). قوطی‌های فولادی (همچنین به عنوان قوطی‌های حلبی نیز شناخته می‌شوند) از فولاد با روکش قلع ساخته می‌شوند.
  3. پک تترا : چیزی که عموماً به عنوان جعبه آب میوه شناخته می شود، ترکیبی از چندین لایه پلی اتیلن، کاغذ و فویل آلومینیومی است.

بسته بندی محصولات غذایی

  • بسته بندی انعطاف پذیر مثل کیسه پلاستیکی
    کیسه های قابل درزگیری بیشتر برای بسته بندی تنقلات، آجیل یا مواد غذایی پودری استفاده می شود. آنها در رستوران ها و فست فودی های بیرون بری بسیار محبوب هستند. کیسه‌های پلاستیکی، روکش ها و فویل های آلومینیومی در هر خانه ای یافت می شوند و برای تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت کوتاه تری استفاده می شوند.
    ظروف پلاستیکی یکبار مصرف اغلب برای بیرون آوردن یا میوه های کوچکی که در فروشگاه ها فروخته می شوند استفاده می شود. انواع مختلفی از این ظروف در بازار وجود دارد. با توسعه فناوری، بسیاری از آنها اکنون به عنوان راه حل های بسته بندی پایدار در نظر گرفته می شوند. ظروف تاپر اغلب در خانه ها برای نگهداری مواد غذایی باقی مانده دیده می شوند. آنها قابل استفاده مجدد هستند و خانواده ها آنها را برای سالهای طولانی نگه می دارند.
  • بسته بندی کنسرو شده مثل قوطی فلزی
    قوطی های فلزی، محصول را در داخل خشک و تازه نگه می دارند. ظروف فلزی عمدتاً از آلومینیوم یا فولاد قلع اندود تشکیل شده اند که معمولاً برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. آنها برای تحویل یا ذخیره سازی در انبار محصولات استفاده می شوند. محصولات غذایی مانند سوپ، خورشت و چاشنی ها اغلب در این ظروف بسته بندی می شوند.
    آنها همچنین می‌توانند درب هایی مانند قوطی‌ی هایی که برگ های شل چای را در آنها می‌بینید داشته باشند. معمولاً سبک و نازک هستند و زمانی که به طور مکرر ظرف را باز و بسته میکنید، یک راه حل مناسب هستند. از سایر کاربردهای محبوب آنها میتوان برای شمع ها و محصولات آرایشی و بهداشتی نام برد.
  • بسته بندی با ظروف شیشه ای
    ظروف شیشه ای و از این قبیل ها، یک گزینه بسته بندی بسیار محبوب هستند. همراه با یک برچسب چسبان با طراحی خوب، برچسب آویزان یا یک درب طراحی شده چلپ دار، می توانند در قفسه فروشگاه بسیار جذاب به نظر برسند. آنها را می توان بارها و بارها استفاده کرد.
  • بسته بندی خلاء مثل کیسه های مهر و موم شده
    میوه ها، سبزیجات، مواد فاسد شدنی مانند پنیرو انواع لبنیات، کراکر و غلات، همگی می توانند از آب بندی خلاء بهره مند شوند. پس از مهر و موم شدن، این اقلام را می توان به راحتی در فریزر یا یخچال نگهداری کرد تا در آینده مصرف شود.

بسته بندی محصولات بهداشتی و زیبایی

بطری های پمپی

بطری های پمپی بدون هوا مزایای متعددی را ارائه می دهند که اطمینان حاصل می کند که محصول در ظرف به طور کامل توزیع می شود. نیازی به باز شدن مکرر بطری نیست و از تخریب محصول جلوگیری می کند. آنها عمر مفید محصول را افزایش می دهند و تضمین می کنند که برای مدت طولانی تری تازه و موثر باقی می ماند. علاوه بر این، این بطری ها ضایعات را به حداقل می رساند. آنها یک راه حل عملی برای محصولاتی هستند که به دوز خاصی نیاز دارند یا در مقادیر کم استفاده می شوند.

بطری های قطره چکان

بطری های قطره چکان برای روغن های صورت، روغن های ضروری و سایر محصولات مایع، به عنوان ظروف بسته بندی اولیه مجهز به درب های تخصصی که دستگاه های قطره چکان داخلی را در خود جای داده اند، عمل می کنند. این بطری ها به طور خاص برای تسهیل تجویز دقیق قطره های مایع طراحی شده اند که معمولاً برای داروها، مواد مصرفی مانند قطره های طعم دهنده، عطرها و اسانس ها استفاده می شود. مکانیسم قطره چکان به طور یکپارچه در درب بطری ادغام شده و دارای یک درج قطره چکان یا یک پیپت قابل فشار است.

بسته بندی استیک

اسپتیک ظروف پلاستیکی برای بسته بندی مومیایی بدن، دئودورانت ها، کرم های ضد آفتاب جامد، لوازم آرایشی و محصولات مختلف دیگر ایده آل هستند، بسته بندی اسپتیک برای کاربردهای پر کردن کف طراحی شده اند. آنها یک راه حل مناسب برای بسته بندی فرمولاسیون مورد نظر شما ارائه می دهند. با طراحی کاربرپسند، شما به سادگی صفحه ی واقع در پایین ظرف را بچرخانید تا فرمول را به آرامی به سمت بالا برای استفاده بدون زحمت پیش ببرید. نمونه پر استفاده آن در صنعت مواد غذایی و در شیر های خوراکی مدت دار، آب میوه های پاکتی و از این قبیل ها را میتوانید در هر فروشگاهی مشاهده کنید.

کانتینرهای بدون هوا

بطری های پمپ بدون هوا دارای یک دیافراگم داخلی هستند که دارای مکانیزم پیستونی است. قبل از پر کردن، یک دیسک پلاستیکی کوچک در پایین بطری قرار می گیرد. هنگامی که کاربر پمپ را فشار می دهد، دیسک به سمت بالا حرکت می کند و به طور موثر محصول را از طریق نازل توزیع فشار می دهد. این طراحی نوآورانه جریان یکپارچه محصول را بدون ایجاد شکاف های هوا تضمین می کند و در نتیجه عملکرد مطلوب را حفظ می کند.

راه حل های بسته بندی برای چندین محصول

  1. جعبه های استندی
    جعبه های نمایشگر یا استندیبرای محصولاتی که کوچک هستند یا به سختی در قفسه ها نگهداری می شوند عالی هستند. آنها یک راه حل قابل ارائه و مرتب برای اقلام کوچکی که به طور جداگانه فروخته می شوند، اما کوچک یا به شکل عجیب و غریب، مانند آب نبات، عطر، لاک، نسکافه تک نفره و رنگ مو ارائه می دهند.
  2. فویل کوچک : فویل شرینک به طور گسترده ای برای نگه داشتن بسته های محصول در کنار هم استفاده می شود و حرکت آنها را آسان می کند.
  3. حلقه های پلاستیکی : عمدتاً روی قوطی های نوشیدنی ها دیده می شود، اما می توان از آن برای محصولات بطری یا کنسرو استفاده کرد. اغلب برای گروه بندی اقلام مجزا برای فروش تبلیغاتی اهمیت ویژه ایی دارند.

بسته بندی تزئینی

  • کاغذ کادو : هدایا را قابل ارائه تر کرده و باز کردن بسته بندی را سرگرم کننده تر می کند. جعبه کادو می‌تواند طرح های گرافیکی فصلی داشته باشد، مضمون مناسبی یا طرحی چشم نواز و مفید برای هر رویدادی برایش در نظر گرفته شود.
  • کمان و روبان : می تواند به عنوان یک گزینه لمسی اضافی از برای لوکس تر شدن استفاده شود، یا می توانید تصمیم بگیرید که ساده نگه دارید و آنها را تنها بسته بندی کنید.

بسته بندی برای حمل محصولات

  1. کیسه پلاستیکی یکبار مصرف : کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف در فروشگاه ها فروخته می شوند تا مشتریان بتوانند اقلامی را که خریداری کرده اند به خانه های خود حمل کنند.
  2. پاکت کاغذی : پاکت های کاغذی یا مقوایی گزینه های سازگار با محیط زیست برای حمل اقلام از فروشگاه هستند.
  3. کیسه مواد غذایی قابل استفاده مجدد : دوستدار محیط زیست ترین گزینه. آنها بیشتر از کیسه های یکبار مصرف محکم تر هستند، قابل شستشو هستند و می توانند طرح های جالبی داشته باشند.

بسته بندی حمل و نقل

  • جعبه یا کارتن های حمل و نقل : معمولا محکم تر از جعبه های خرده فروشی هستند. آنها از کارتن های چند لایه همچون کارتن سینگل فیس، کارتن ۳ لایه، کارتن ۵ لایه با فرایند کارتن فلکسویی یا کارتن لمینتی با برش دایکاتی برای محافظت از محصولات در طول فرآیند حمل و نقل ساخته شده اند.
  • پاکت های حباب دار : برای حمل اقلام کوچکتر استفاده می شود. آنها دارای پوشش حباب دار در داخل هستند، بنابراین محصول با خیال راحت و صحیح و سالم به مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

راه حل های بسته بندی حمل و نقل

  1. پالت و بسته بندی کوچک : پر مصرف ترین راه حل های بسته بندی برای حمل و نقل محصولات از مراکز تولید به مراکز فروش هستند. همچنین برای وسایل بزرگی که در جعبه جا نمی شوند استفاده می شود.
  2. راه حل های مختلف بسته بندی مقوا و فوم : در مواقعی که به حفاظت اضافی نیاز است از فوم یا کاغذ مچاله شده یا پلاستیک های ضربه گیر استفاده می شود. اگر نیاز به حمل و نقل تجهیزات حساس مثل برد های الکتریکی دارید و نمی خواهید در جاده ها آسیب ببیند، بهترین گزینه هستند.

گزینه های بسته بندی اضافی

بسیاری از اقلام بسته بندی حاوی محصول نیستند اما به عنوان پشتیبان بسته بندی اصلی عمل می کنند. مثل برچسب های آویزان، نوارهای بسته بندی، پرکننده های فضای خالی، درج های بسته‌بندی مقوایی هستند. آنها میتوانند به عنوان یک عنصر زیبا کننده، نگهدارنده اطلاعات یا به عنوان محافظ اضافی استفاده شوند.

کلام پایانی

امیدواریم مقاله راهنمای جامع انواع مختلف راه حل های بسته بندی به شما کمک کرده باشد که بدانید موضوع راه حل های بسته بندی چقدر می تواند پیچیده باشد. اگر چه ما انواع مختلفی از محصولات بسته بندی را در آن پوشش داده ایم، اما این به هیچ وجه لیست قطعی نیست.

فهرست کردن همه چیزهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد بسیار دشوار است و با پیشرفت تکنولوژی همیشه راه حل های بسته بندی جدیدی در دست ابداع قرار میگیرد. اگر مطمئن نیستید که چه بسته بندی برای محصول شما بهتر عمل می کند، میتوانید آن را از کارشناسان کارتن سازی زرین کارتن با یک تماس بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *