جعبه خرما خشک (انواع بسته بندی ۱۰ الی ۵۰۰ گرم تا کیلویی فله)

جعبه خرما خشک

جعبه خرما خشک چقدر در داخل و خارج تقاضا دارد؟ قیمت ساخت و طراحی یک جعبه‌ی خرما خشک با کیفیت و مشتری پسند چگونه محاسبه می‌شود؟ خرمای خشک اگر داخل جعبه باشد فروش بالاتری دارد یا وقتی فله‌ای بسته بندی شود؟ بهترین جعبه بسته بندی خرما خشک کدام است؟ طراحی جعبه ی خرما خشک، چقدر میتواند روی میزان فروش این محصول تاثیر گذار باشد؟ هدف از بسته بندی خرما خشک، ابتدا محافظت از این خوراکی محبوب و سپس جذب حداکثر مشتریان می‌باشد. با ما همراه باشید تا خیلی سریع به این هدف دست یابید.

اهمیت جعبه خرما خشک

خرما، این خوراکی خوشمزه و رایج در برنامه غذایی بیشتر ایرانیان، انواع مختلفی دارد و یکی از پرطرفدار‌ترین آن خرمای خشک است که در مناطق گرمسیر همچون جنوب کشور پرورش می‌یابد. شاید طیف رنگی خرمای خشک از قرمز روشن تا زرد روشن متفاوت باشد، اما مطمئناً برای مشتریان، خرید خرمای خشکی که داخل جعبه بسته بندی با کیفیت و بهداشتی قرار گرفته باشد، اهمیت بسیار بیشتری دارد.

گفته شده بهترین زمان مصرف خرما حدودا یک هفته بعد از خرید است، بنابراین بسته بندی که بتواند از خرما در طول این مدت یا بیشتر (تا یکسال) در محیط خشک و خنک، نگهداری کند، اولویت خرید مشتریان خواهد بود. همه ما با مدل تکراری جعبه خرما که قسمت کف و درب آن از هم جداست، آشنا هستیم. معمولا از این جعبه خرما خشک برای بازار‌های داخلی سفارش داده می‌شود، اما در جعبه‌های صادراتی که اصل، آن است که هر چه زیبایی و جذابیت جعبه بیشتر، فروش آن نیز افزایش خواهد یافت، بنابراین نمیتوان از این جعبه‌های ساده و ارزان که برای نهایی شدن ساختارشان از منگنه هم استفاده می‌شود،انتخاب نمود.

از آنجایی که کشورمان ایران، مهم ترین و اصلی ترین قطب صادرات خرمای خشک به کشور‌های خاورمیانه است و برای صادرات آن، ابتدا نیاز است تا جعبه‌ خرما با کیفیتی برای این محصول خریداری کرد، با خواندن ادامه این محتوا با پر طرفدار‌ترین بسته بندی خرما خشک در سطح کشور‌های خارجی آشنا شوید.

بهترین بسته بندی خرما خشک

جعبه خرما خشک 01

خرما جزء خشکبار محسوب می‌شود و وزن نسبتاً سبکی دارد، بنابراین در تولید جعبه خرما خشک، بیشتر آن را در قالب پک‌های مقوایی می‌سازند تا شناسایی اش برای خریداران داخلی و خارجی در بازار هدف به آسانی انجام شود.

جعبه کارتنی

از پک کارتنی یا کارتن مادر به دلیل مقاومت و دوام بالایشان بیشتر در امر صادرات برای حمل و نقل آسان جعبه‌های مقوایی خرما خشک استفاده می‌شود و انتخاب این کارتن‌ها بسته به ابعاد (طول، عرض و ارتفاع) و تعداد بسته بندی مقوایی (بچه جعبه) متفاوت است. باید به این نکته نیز توجه کنید که همیشه خرمای خشک را برای قرار دادن درون کارتن مادر، ابتدا داخل یک نایلون یا مشما ریخته و سپس درون کارتن ۵ لایه مادر قرار می دهند.

جعبه مقوایی

جعبه خرما خشک مقوایی یکی از رایج‌ترین روش های بسته بندی این نوع خرما است که میتوان آن را با مدل‌های مختلفی مانند: کیبوردی، تلسکوپی و کشویی تولید کرد. از آنجایی که برای خریداران این محصول مهم است که خرمایی که قصد خرید آن را دارند، درون یک جعبه بسته بندی بهداشتی تهیه نمایند، بنابراین در تولید جعبه خرمای خشک همیشه از مقوای ایندربرد استفاده می‌شود.

جنس کفی تمام جعبه‌های مقوایی از کارتن ۳ لایه و با مقوای ایندربرد (دو رو سفید) است. از آنجایی که برخی خریداران نگران دور ریز ‌های جعبه‌های خرما خشک بعد از مراسم‌های بزرگی مانند عزاداری و ختم هستند، لازم است بدانید که تمام این جعبه ها قابل بازیافت هستند و مشتریانی که حامی و طرفدار محیط زیست می‌باشند، به راحتی میتوانند این محصول را خریداری نمایند. گاهی برای شکیل شدن بسته بندی خرمای خشک، روی آن طلق شفاف یا پنجره طراحی می‌کنند تا خرماها دیده شده و مشتریان بیشتری را جذب کند.

چاپ و طراحی جعبه خرمای خشک

چاپ و طراحی جعبه خرما خشک چگونه فروش آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ برای مشتریان علاوه بر بهداشت محصول، مهم است که خرمای خشکشان را درون یک بسته بندی جذاب خریداری نمایند. زیرا جعبه خرما خشک که علاوه بر داشتن یک طرح جدید، اطلاعاتی مبنی بر معرفی کالا نیز رویش چاپ شده باشد، نه تنها خریداران زیادی را جذب می کند، بلکه تاجرانی که به صورت عمده جعبه خرما خشک خریداری می‌کنند نیز برای خرید محصولات برند شما، روانه بازار می شوند.

امروزه اهمیت چاپ و طراحی به قدری است که تقریباً تمام شرکت و کارخانجات کارتن سازی یک واحد جدا برای آن ایجاد نموده و کارشناسان خبره و با تجربه را برای کمک به مشتریانشان در طراحی یک جعبه منحصر به فرد برای محصولشان استخدام کرده اند.

چاپ افست یکی از پرطرفدار‌ترین روش‌های چاپی بوده که از آن بر روی هر دو پک کارتنی و جعبه مقوایی خرما خشک استفاده می‌شود. این چاپ از نظر تنوع رنگی و کیفیت، جزء اولین انتخاب بیشتر کسب و کار‌ها به حساب می‌آید.

از آنجایی که پک کردن محصول برای صادرات به کشور‌های دیگر از حساسیت بیشتری برخورد دار است، بنابراین همیشه چاپ افست بهترین انتخاب است. برای برجسته سازی نام تجاری ( برند ) خود، تصویری که بتواند در ذهن مشتریانتان باقی بماند، تنها با کمک چاپ افست شدنی است. بعضی از افراد خواستار چاپ طلا کوب و نقره کوب نیز روی جعبه‌ی خرما خشک خود هستند که این مورد نیز جلوه‌ای زیبا‌تر به بسته بندی خواهد داد.

محاسبه هزینه تولید جعبه خرما خشک

برای رسیدن به یک قیمت مقرون به صرفه توجه به مواردی اعم از: ابعاد جعبه و کفی، گرماژ و جنس مقوا، چاپ دار یا بدون چاپ بودن، خدمات پس از چاپ و تیراژ، لازم است. اگر می‌خواهید هزینه نهایی تولید جعبه خرما خشک برایتان ارزان‌تر محاسبه شود، سفارش آن در تعداد حداقل ۱۰۰۰ عدد میتواند پایین ترین حد به صرفه بودن باشد.

خرما خشک چقدر محبوب است برای انسان؟

یکی از دلایلی که سبب شده خرما خشک محبوبیت زیادی داشته و مشتریان به دنبال یک جعبه خرما خشک جدید و منحصر به فرد برای بسته بندی این محصول خوشمزه باشند، خواص آن است.

  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • انرژی زا بودن خرما خشک
  • درمان کم خونی
  • التیام بخش چشم

جمع بندی

در این محتوا به بررسی اهمیت بسته بندی خرما خشک، انواع جعبه خرما خشک و اهمیت چاپ و طراحی آن پرداختیم. در صورتی که نیاز به تولید تخصصی جعبه‌ی خرما خشک دارید، جهت راهنمایی می‌توانید با کارشناسان ما از بخش تماس با ما ارتباط بگیرید.

برای رسیدن به فروش بیشتر خرماهای خشک خود، باید برای جعبه آن وقت و هزینه صرف کنید تا خیلی زود به سودی چند برابر بیشتر از آنچه که برای بسته بندی این محصول صرف کرده‌اید، بدست آورید.

۲.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *