جعبه بسته بندی زرشک و مدل های رایج آن

کارتن بسته بندی زرشک

جعبه بسته بندی زرشک: شما به عنوان خریدار چه توقعی از کارتن بسته بندی زرشک دارید؟ آیا زرشک بدون بسته بندی را خریداری خواهید نمود؟ مسلما خیر. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای تهیه جعبه بسته بندی زرشک اطلاعاتی در اختیار شما تولید کنندگان و فروشندگان محترم قرار دهیم.

جعبه بسته بندی زرشک، ضامن فروش شما!

زرشک از زمان های گذشته تا به امروز که شما در حال خواندن این مقاله هستید، مصارف گوناگونی داشته و از جمله مهم ترین آن میتوان به غذای اصیل ایرانی زرشک پلو با مرغ اشاره نمود. زرشک مصارف گوناگونی دارد هم چون آب زرشک که برای کبد بسیار مفید است و استفاده آن در پلو و برخی خوروشت ها. خوش اقلیم بودن آب و هوای کشورمان این فرصت را فراهم آورده تا ایران اولین تولید کننده زرشک در جهان قلمداد شود؛ حال با وجود چنین رتبه برتری که ایران دارد، مسلما این محصول غذایی به کشور های دیگر نیز ارسال خواهد شد و این نیازمند یک بسته بندیست.

تولید کنندگان و صادر کنندگان زرشک به منظور افزایش توان رقابتی خود در بازار های بین الملل، به کارتن بسته بندی زرشک اهمیت خاصی خواهند داد. طبیعتا نمیتوان زرشک را داخل مشمای فریزر قرار داد و به فروش رساند. این گونه هم ارزش محصول پایین خواهد آمد و هم نمیتواند از محصول محافظت نماید.

مرتبط بخوانید: کارتن بسته بندی ادویه جات و انواع چاشنی ها

جعبه بسته بندی زرشک = عدم سو استفاده سودجویان

حال که ایران رتبه نخست را در تولید زرشک دارد، همه کشور های دنیا خواهان خرید از آن هستند. در این جاست که تولید کنندگان باید راه را برای سو استفاده ببیندند و این مانع شدن تنها با تهیه بسته بندی همراه خواهد شد، آن هم نه هر بسته بندی بلکه پکی که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • قابلیت چاپ به منظور عدم تقلید و سو استفاده
  • مستحکم بودن جنس متریال آن
  • بازیافت پذیر بودن پک (به جهت حق ورود داشتن به برخی کشورها)
  • امکان طراحی به مدل های مختلف
  • انعطاف پذیر بودن

دیده شده که برخی کشور ها با خرید فله ای زرشک از ایران آن را در کشور خود بسته بندی نموده، برند خود را بر روی آن درج کرده و با نام و نشان خود به کشور های دیگر می فروشند. مسلما در این گونه موقعیت ها خوش نامی و تقاضا برای خرید محصول، نصیب کشوری که آن را فله ای خریداری نموده و با بسته بندی مختص به خود روانه کشور های دیگر می نماید، خواهد شد و این به ضرر تولید کننده اصلی خواهد بود. با خرید جعبه بسته بندی زرشک میتوان هویت آن را بر همگان آشکار نمود و این گونه جلوی سو استفاده را گرفت.

بیشتر بدانید: جعبه کارتنی چیپس چگونه موجب افزایش فروش میشود؟

جعبه بسته بندی زرشک با چه متریالی تولید میگردد؟

زرشک با توجه به آن که به صورت گرمی به فروش میرسد، بسته بندی آن به صورت جعبه مقوایی طلق دار دیده خواهد شد. جعبه مقوایی زرشک با مقوای ایندربرد طراحی و تولید میگردد زیرا پشت سفید تاییدیه سازمان بهداشت را دریافت نموده و شکل و شمایل بهداشتی دارد. شاید این سوال برایتان پیش بیاد که آیا برای بسته بندی عمده زرشک پک های مقوایی جواب گو هستند؟ در این خصوص باید بگوییم که برای بسته بندی یک جا و عمده چندین عدد جعبه مقوایی زرشک، از کارتن مادر زرشک بهره گرفته میشود که از جنس ورق کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه می باشد. این کارتن ها اغلب با چاپ فلکسوگرافی در اختیار متقاضیان قرار میگیرد. هر اندازه که ترکیب ورق به کار رفته در کارتن مادر زرشک مرغوب باشد، دوام و مقاومت آن در برابر نگهداری از این ماده غذایی افزایش خواهد یافت.

دانستنی ها: خرید کارتن حمل جوجه در استان البرز

کم ترین تعداد قابل تولید بسته بندی زرشک چند تاست؟

به جهت مقرون به صرفه شدن هزینه جعبه و کارتن ها، حداقل تیراژ قابل انواع جعبه کارتنی و مقوایی تولید ۱۰۰۰ عدد می باشد. شاید بگویید که این رقم، تعداد زیادی است اما لازم است این نکته را بدانید که با توجه به نوسان قیمت ورق های کارتنی و مقوایی، با سفارش ۱۰۰۰ عدد جعبه ضرر نخواهید کرد.

خلاصه مطلب

کارتن سازی زرین کارتن با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و مجهز، با کیفیت ترین بسته بندی ها را با زیبا ترین برش تولید می نماید. برای ثبت سفارش و خرید جعبه بسته بندی زرشک از طریق تماس با ما با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *