کارتن بسته بندی ظروف چینی

کارتن ظروف چینی

کارتن بسته بندی ظروف چینی در زرین کارتن با بهترین کیفیت در شیوه های مختلف تولید میگردد. در این نوشته میخواهیم شما را با فرایند هر چه بهتر رسیدن به یک جعبه بسته بندی مناسب چینی آشنا کنیم.

لوازم و ظروف شکستنی قسمت وسیعی از وسایل آشپزخانه را تشکیل می دهند و از حساسیت زیادی برخوردار هستند، به همین سبب بهتر است در هنگام بسته بندی آنها نهایت دقت را داشت.

کارتن بسته بندی ظروف چینی چند لایه است؟

به ظروف چینی و شکستنی نسبت به سایر لوازم ها توجه بیشتری در حفظ و نگهداری آن باید نمود، بخصوص در جا‌ به جایی و چیدمان آن. این ظروف‌شکستنی همانند بشقاب، کاسه، لیوان، پارچ و… به حساب می آیند که لازمه هر منزل میباشد و احتمال شکسته شدن و یا لب پر شدنشان بسیار بالاست.

با اینکه شاید قیمت چندان زیادی نداشته باشند، اما بسیار در معرض شکستن قرار میگیرند و این شکستن ها و به قول معروف لنگه به لنگه و یا تا به تا شدن ظروف جلوه زیبایی نداشته و اگر فروشنده در جا به جایی با شکسته شدن یک ظرف در یک دست آن روبرو گردد دیگر نمیتواند آن را به قیمت واقعی به فروش برساند. با این حال اگر علت شکسته شدنش بسته بندی تلقی گردد دیگر فروشنده این نوع ظروف را سفارش نخواهد داد.

برای این موضوع شرکت‌های مختلفی در زمینه کارتن و جعبه سازی درحال فعالیت میباشند و بهترین آنها کارخانه ای است که به صورت مستمر در تولید کارتن بسته بندی ظروف چینی و شکستنی تجربه داشته باشد.

نکته ای در خرید ظروف شکستنی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که یک دسته ظرف چینی خریداری کرده اید و هنگامی که جعبه آن را باز نمودید با تکه های شکسته بلوریجات تان روبرو شدید، برای جلوگیری از این آسیب ها در حین جابجایی لازم است یک بسته‌بندی مناسب برای آنان در نظر گرفت یا محصولی را خریداری کنید که بسته بندی مناسبی داشته باشد.

ظروف شکسته

نکات لازم برای بسته بندی ظروف شکستنی

  1. استفاده از تقسیم کننده و یا هولدر در جعبه بسته‌ بندی (برای نلغزیدن و تکان نخوردن ظرف در بسته‌بندی در حین جا به جایی)
  2. استفاده از جعبه مناسب با توجه به وزن کالای درون آن و اعمال چاپ برای شناختن محصول و برند به مخاطبین
  3. استفاده از کارتن های چند لایه با در نظر گرفتن نیاز محصول

بسته بندی ظروف شیشه ای باید چه ویژگی داشته باشد؟

لازم است کارتن بسته بندی ظروف از مقوایی با کیفیت و گرماژ مناسب ساخته شود که بتواند محصول را از حوادث احتمالی مانند فشار و ضربه حمایت نماید. همچنین میتوانید با توجه به وزنی که محصولتان دارد از کارتن‌ ۳لایه و کارتن ۵لایه و… استفاده کنید.

دانستنیها: گرماژ کاغذ و مقوا چیست و انواع آن کدام است؟

طراحی کارتن بسته بندی ظروف چینی

کارتن بسته بندی ظروف چینی و شگستنی را میتوان در ابعاد مختلف با طرح‌های گوناگون تولید نمود. بهتر است برای کسب یک بازاریابی خوب و موفق، به بسته‌بندی محصولتان زیبایی ببخشید.

از این رو میتوانید از اجرای چاپ، خدمات چاپ و… برای جعبه های بسته بندی تان بهره مند شوید. مثلا برای زیبایی بسته بندی تان میتوانید از طرح های زیباتر و مربوط به کالای درونی آن استفاده کرده و به صورت لمینتی برای پک بسته بندی ظروف در نظر بگیرید.

خواندنیها: کارتن لمینتی چیست و چه تاثیری بر روی زیبایی دارد؟

نوع محاسبه قیمت کارتن ظروف

هزینه جعبه و کارتن بسته بندی ظروف چینی را بر اساس ابعاد، وزن، تعداد و نوع لایه های کارتن و فلوت، شیوه چاپ و خدمات چاپ و… بستگی دارد.

هر چه تعداد لایه های ورق بیشتر باشد هزینه آن به تدریج نیز کمی افزایش می یابد، همچنین با اجرای فرایند‌های چاپ مانند فلکسو، سیلک، دیجیتال و افست و اعمال خدمات چاپ موجب افزایش زیبایی و قیمت آن میگردد. امروزه بهترین و به صرفه ترین چاپ، فلکسو و افست میباشد.

کلام آخر

بهتر است در انتخاب بسته بندی ظروف چینی سهل انگاری نشود و به آن توجه ویژه ای داشت تا از آسیب ها و ضرر های محتمل جلوگیری کرد.

برای اطلاع از نحوه بسته بندی مناسب کالایتان، میتوانید با مشاورین شرکت زرین کارتن تماس در ارتباط باشید.

امیداریم در تمامی مراحل زندگی تان شکست ناپذیر باشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *