خرید کارتن حمل جوجه یک روزه (انواع کارتن سبدی جوجه)

کارتن حمل جوجه

کارتن حمل جوجه یک روزه کم خطرترین روش برای نگهداری و سهولت در حمل و نقل جوجه ها و سایر ماکیان نظیر بوقلمون، غاز، بلدرچین و از این قبیل بوده که کاملا سازگار با شرایط طیور تولید میگردد و یکی از مدل های بسته بندی مقوایی به حساب می آید. کارتن حمل جوجه یک روزه اغلب با ورق کارتنی سه لایه و پنج لایه طراحی گشته که میتواند طبق سلیقه مشتری میتواند چاپ دار یا بدون چاپ باشد.

آسایش ماکیان با خرید کارتن حمل جوجه

ماکیان هم چون جوجه مرغ، بوقلمون، بلدرچین، غاز و غیره نقش مهمی در تغذیه ما انسان ها داشته و بر مرغداران لازم است که شرایط مناسبی را برای رشد و نمو آنها فراهم آورند زیرا ما انسان ها از اصلی ترین مصرف کنندگان گوشت این طیور هستیم و در صورت عدم رسیدگی و مراقبت از آنها، این ما هستیم که ضرر میکنیم و سلامتی مان به خطر خواهد افتاد. یکی از روش هایی که در جهت کنترل و نگهداری جوجه ها میتوان انجام داد و که مرغداران می بایست در جهت حفظ و نگهداری از طیور انجام دهند، تهیه کارتن حمل جوجه یک روزه می باشد.

مسلما برای نگهداری از جوجه و سایر ماکیان و حمل و نقل آنها تا رسیدن به مرغداری نیاز به یک جعبه کارتنی است تا کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مصرف کننده یا خریدار آن برسند. به همین منظور جعبه کارتن حمل جوجه یک روزه و رنگی با این هدف طراحی و ساخته شده است تا آسایش طیور حین حمل و نقل فراهم شود. کارتن ها با توجه به بافت نرم و سطح همواری که دارند، هیچ گونه آسیبی به ماکیان وارد نخواهند نمود.

شکل ظاهری کارتن حمل جوجه یک روزه

از اصلی ترین شرایط نگهداری و زنده ماندن جوجه ها و سایر ماکیان، رسیدن اکسیژن به آنهاست در غیر این صورت تلف خواهند شد. به همین منظور شرکت های کارتن سازی، جعبه حمل حیوانات خانگی را به گونه ای طراحی می نمایند که عمل تهویه و فیلتر هوا به خوبی در آن صورت بگیرد. به منظور اکسیژن رسانی به جوجه، بر روی جعبه کارتن آن منافذ تقریبا کوچکی ایجاد میشود تا راه تنفس آنها باز باشد. این منافذ علاوه بر آن که سبب رسیدن اکسیژن به ماکیان میگردد، بلکه امکان تابش نور به درون جعبه را نیز فراهم می آورد. کارتن حمل جوجه یک روزه ا اغلب با ورق کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه بدون چاپ یا به صورت چاپ دار تولید میشوند که در اکثر مواقع به سبب ارزان شدن قیمت تمام شده آن به صورت کارتن فلکسویی سفارش داده خواهند شد.

مطالعه آزاد: کارتن فلکسویی چیست و در چه مواردی کارایی دارد؟

مهم ترین دلایل انتخاب کارتن حمل حیوانات خانگی از زبان مرغداران!

  • نظافت و کنترل بهداشت طیور و پرندگان
  • حمل و نقل آسان و بی درد سر
  • سلامت ماکیان و عدم آسیب دیدگی آنها
  • حفظ رطوبت بدن جوجه ها
  • استحکام و قدرت نگهداری بالا کارتن
  • قیمت معقول و اقتصادی
  • دارای منافذ جهت فیلتر هوا و تابش نور خورشید

تعداد جوجه یک روزه در هر کارتن چقدر است؟

به طور دقیق نمیتوان تعداد مشخصی را تعیین نمود زیرا این مورد بستگی به نوع جوجه (گوشتی یا استخوانی) و ابعاد کارتن تولید شده دارد که هر چه ابعاد این کارتن ها بیشتر باشد، تعداد جوجه های بیشتری در جعبه جای خواهند گرفت. توجه داشته باشید که جوجه ها باید به گونه ای در جعبه حمل جوجه قرار بگیرند که هیج گونه آسیبی به یکدیگر وارد ننموده و زیر پای یکدیگر له نشوند.

به طور تقریبی میتوان گفت که در هر جعبه کارتن حمل جوجه یک روزه تعداد ۸۰ عدد جوجه مرغ، ۶۰ عدد جوجه بوقلمون و ۱۲۰ تا ۱۱۰ جوجه بلدرچین جای خواهند گرفت.

کم ترین میزان سفارش کارتن حمل جوجه چند عدد است؟

حداقل تعداد سفارش جعبه و کارتن در کارتن سازی زرین کارتن، ۱۰۰۰ عدد می باشد تا هزینه تمام شده برای مخاطب ارزان تر گردد. توجه داشته باشید که با سفارش جعبه در تیراژ بالا میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا دور چاپ کامل تر شده و این هزینه نهایی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.

سوال دارید؟

اگر صاحب مرغداری هستید و حفظ سلامت ماکیان (جوجه یک روزه مرغ، بلدرچین، بوقلمون، اردک، غاز) برایتان حائز اهمیت است، میتوانید با سفارش جعبه کارتنی حمل حیوانات خانگی این کار را به نحو احسن انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، به بخش تماس با ما کارتن سازی زرین کارتن رجوع نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

4 دیدگاه در “خرید کارتن حمل جوجه یک روزه (انواع کارتن سبدی جوجه)

    • زهره انوری میگوید:

      این که چه تعداد جوجه داخل کارتن قرار میگیره، بستگی به دو عامل ابعاد کارتن و نوع جوجه که استخونی باشه یا گوشتی داره. به طور تقریبی میشه گفت که در هر کارتن حمل جوجه، تعداد ۸۰ عدد جوجه مرغ، ۶۰ عدد جوجه بوقلمون و ۱۱۰ تا ۱۲۰ تا جوجه بلدرچین جا میگیره. برای دریافت استعلام قیمت کارتن حمل جوجه، با شماره زیر تماس بگیرید.

      ۰۲۱-۹۱۰۰۱۶۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *