جعبه ترحیم [مقرون به صرفه برای مراسم ختم با چاپ سفارشی]

جعبه ترحیم

جعبه ترحیم مقوایی چرا جایگزین بسته بندی‌های نایلونی که قیمت کمتری هم دارند، شد؟ این سوالی است که اغلب افرادی که به دنبال یک جعبه پذیرایی ترحیم مناسب برای مراسم ختم و سوگواری هستند، از خود می پرسند. برای رسیدن به پاسخ این سوال و آشنایی بیشتر با این جعبه های ترحیم مقواییِ سبک و مقرون به صرفه تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

جعبه ترحیم

این پک ها را بعضی ها عضو خانواده بزرگِ جعبه های آماده طرح دار و بدون چاپ میدانند ولی لازم است بدانید میتوان آنها را به صورت سفارشی هم تولید نمود. همانطور که از نام این جعبه ها مشخص است، بیشتر با تم مشکی و مخصوصِ مراسم ترحیم، ختم و هفتم و چهلم یا سالگرد مرحوم، طراحی و ایجاد می‌شوند. این جعبه‌ها را می‌توان در ابعاد و مدل های مختلفی تولید و از آنها برای قرار دادن اقلام غذایی مختلفی مانند انواع میوه، حلوا و خرما، آبمیوه و غیره جهت پذیرایی از میهمانان در مجالس ختم استفاده کرد.

مقوایی که در مراحل ساخت این جعبه بکار می رود، کاملاً بهداشتی بوده و با هر اندازه ای، به طوری که به خوبی بتواند از مواد غذایی درون خود محافظت کند، قابل استفاده است. برای مثال مقوای ایندربرد از جمله مقواهایی هستند که به دلیل متریال اولیه درجه یک و بدون آلودگی در گرماژ گوناگون، خود در تولید جعبه های پذیرایی ترحیم همچون: جعبه های دسته دار ( مقوایی طلق دار) و پاکت‌های مقوایی ساده کاربرد زیادی دارند.

طراحی جعبه پذیرایی ترحیم

وقتی صحبت از مقوا در تولید پک ترحیم به میان می‌آید، این فقط شامل کاربرد‌های آن یعنی جابه جایی راحت، قیمت کم و قدرت ایمنی بالایی که به جعبه برای حمل مواد غذایی اضافه می کند، نیست، بلکه مقوای ایندربرد در بحث طراحی، گزینه های زیادی را نیز شامل می‌شوند که به شما این امکان را می دهند تا تصویر متوفی را چاپ و یاد او را با یک پیام تسلیت تاثیر گذار گرامی بدارید.

در حالت کلی، طراحی‌هایی که برای این جعبه‌ها در نظر گرفته می‌شوند خیلی پیچیده و مبهم نیستند و بیشتر متناسب با مراسم و در دو حالت عمومی و سفارشی روی جعبه ها درج می‌شوند.

  • طراحی عمومی: که با نام طراحی استوک نیز شناخته می شود، قابلیت سفارشی سازی یا شخصی سازی ندارد. مدل‌های این نوع طراحی از پیش مشخص و آماده هستند و به همین دلیل به راحتی در بازار یافت می شوند.
  • طراحی سفارشی: همانطور که از نام این روش طراحی مشخص است، بسته بندی های سفارشی کاملا منحصر به فرد و خاص هستند. در مراحل انجام این نوع طراحی، طراحان ماهری فعالیت می‌کنند که ابتدا چند نمونه طراحی را آماده و بعد از تایید مشتری، آنها را تکمیل می کنند.

شرکت های کارتن سازی تلاش می‌کنند تا تمامی سفارش‌های ثبت شده به خصوص این دسته از سفارشات که مناسبتی هستند را در اسرع وقت تحویل دهند. با اینحال، توصیه می شود مشتریان به موقع برای سفارشات خود اقدام نمایند تا شرکت های تولید کننده بتوانند خیلی زود جعبه های ترحیم سفارشی آنها را در اختیارشان قرار دهند.

مزایا جعبه مقوایی ترحیم نسبت به سایر بسته بندی‌ها

پک ترحیم

جعبه ترحیم اگر چه جعبه‌های مناسبتی هستند، اما می توانند مزایای زیادی را ارائه دهند. یکی از اولین مزایای این جعبه ها که باعث شده تا از سایر بسته بندی ها نظیر بسته بندی نایلون یا نایلکسی متمایز شوند، این است که برخلاف بسته بندی نایلونی که با بخار غذا به راحتی خیس و باعث خراب شدن کیفیت غذا می شوند، این مشکل را نداشته و غذا را سالم ( بدور از هر گونه ضربه و آلودگی ) و گرم نگه می دارند.

  • ایمنی بالا

استفاده از مقوا در ساخت جعبه پذیرایی ترحیم فقط بخاطر ویژگی مقرون به صرفه بودن آن نیست، بلکه به دلیل ساختار اولیه‌ای که دارد، ایمنی مواد غذایی و اقلام پذیرایی جعبه را کاملاً به عهده گرفته و می‌تواند از آنها در برابر آسیب های پیش بینی نشده یا در حین جابه جایی مانند تکان، لرزش و همچنین ضربه های خودرو حین انتقال به مراسم خاکسپاری یا محل مراسم ترحیم محافظت نماید، حتی اگر زمان حمل و نقل طولانی باشد.

  • انعطاف پذیر

ویژگی های زیادی وجود دارد که باعث شده اند جعبه های مقوایی ترحیم منحصر به فردتر از بسته بندی‌های دیگر به ویژه نایلونی به شمار روند. این جعبه ها به دلیل انعطاف پذیری و سازگاری بالایی که دارند، می توانند به صورت تا خورده یا مسطح تولید و برای مشتری ارسال شوند. این ویژگی باعث شده تا شرکت های جعبه سازی سریع تر سفارش مشتریانی که میخواهند از طراحی سفارشی برای تولید جعبه پذیرایی ترحیم مراسم ختم خود استفاده کنند؛ آماده نمایند.

  • سبک وزن و دوستار محیط زیست

اگر نگران وزن جعبه های ترحیم هستید، باید بدانید که مقوای ایندربرد استفاده شده در تولید آنها باعث شده تا وزن این جعبه و باکس‌های ترحیم سبک و در نتیجه به راحتی در مسافت های طولانی قابل حمل باشند.

باید بدانید که تمام جعبه‌های مقوایی ترحیم قابل بازیافت هستند و اگر به هر دلیلی یکی از آنها در محل دفن زباله زمین انداخته شود، به محیط زیست آسیبی نمی رساند.

  • مقرون به صرفه

هزینه، یکی از عوامل مهمی است که بسیاری از افراد را از انتخاب جعبه های ترحیم منصرف می کند. با اینحال، قیمت نهایی سفارش جعبه‌های مقوایی همیشه پایین تر از دیگر انواع بسته بندی بوده و نسبت به کیفیت و مزایای زیادی که برای برگزاری مراسم ختم ارائه می دهند، متناسب است.

خرید و سفارش پک ترحیم

نمی توان هزینه ثابتی را برای تمام انواع جعبه های پذیرایی ترحیم تعیین کرد. زیرا هزینه نهایی خرید، برحسبِ نوع مقوا، ابعاد جعبه، نوع چاپ، تیراژ جعبه و سایر موارد مثل خدمات چاپی ( برجسته سازی، سلفون براق و غیره) می‌تواند متغیر باشد.

جمع بندی

در این محتوا سعی کردیم تا شما را با دلایلی که چرا جعبه مقوایی ترحیم بهتر از سایر بسته بندی ها می‌باشد، آشنا کنیم. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد جعبه ترحیم هستید، می توانید با کارشناسان ما از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید و برای نهایی کردن مراحل سفارش جعبه‌ی ترحیم مد نظر خود راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

همچنین میتونید در دیدگاه ها، نظریه های خود را مطرح نمایید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *