جعبه سیب زمینی سرخ کرده – پاکت قیفی، قایقی و هرمی

جعبه و کارتن سیب زمینی سرخ شده

جعبه سیب زمینی سرخ کرده در انواع مختلفی تولید و راه حل عالی برای سرو و نگهداری سیب زمینی‌هایِ طلایی سرخ شده می‌باشند. اما این جعبه ها به دلیل تماس مستقیمی که با سیب زمینی ها دارند، نیازمندِ حساسیت بیشتری در پروسه‌ تولید و طراحی هستند. با افزایش فست فودی‌های کوچک و بزرگ محبوبیت این وعده غذایی در داخل تمام منوی رستورانها وجود دارد.

با پیشرفت صنعت کارتن سازی، بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده به یک اولویت بسیار ضروری و مهم تبدیل شده که اهداف متعددی از جمله جلوگیری از خورد شدن سیب زمینی‌ها و کم نشدن گرمای آنها، به ویژه در حمل و نقل نوع بیرون بر را در بر می گیرد.

همچنین جعبه‌های سیب زمینی سرخ کرده با طراحی منحصر به فرد خود می توانند مانند یک بیلبورد متحرک بهترین معرف برای برند سیب زمینی های سرخ کرده کسب و کار های مرتبط نیز باشند. در ادامه درباره انواع مدل ها و طراحی های جعبه های سیب زمینی سرخ کرده صحبت خواهیم کرد تا در آخر بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید، کدام یک از آنها سود بیشتری برای کسب و کار شما خواهند داشت.

انتخاب جعبه سیب زمینی سرخ کرده مناسب

همانطور که می‌دانید، سیب زمینی سرخ کرده به عنوان یک میان وعده یا پیش غذای خوشمزه، طرفداران بسیار زیادی را در تمامی سنین، کودک تا بزرگسالان به خود جلب کرده است. به همین دلیل، امروزه شاهد تنوع عظیمی در طعم و تولید انواع جعبه سیب زمینی های سرخ کرده از جمله در انواع مخروطی، لاک باتم و استوانه می‌باشیم. در مراحل تولید و طراحی این جعبه ها علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، از مواد اولیه استانداری استفاده می‌شود که مانع از تراوش روغن سیب زمینی به سطح بسته بندی شده و همچنین به دلیل گرماژ مقوای بالا، جعبه‌ها در حمل و نقل نوع بیرون بَر دچار دفورمگی نخواهند شد.

مرتبط بخوانید: جعبه برگر و همبرگر {۴ نوع از بهترین طراحی بسته بندی برگر}

جعبه سیب زمینی مخروطی

جعبه سیب زمینی سرخ کرده مخروطی، نگهدارنده‌ی قیف مانندی است که میتوان هم در داخل کافه رستورانها و فست فودی ها و هم به صورت بیرون بر، با آنها سیب زمینی سرو کرد. ویژگی که در ساختار اولیه این نوع جعبه برای راحتی مشتری طراحی شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته، استند فلز مانندی است که درونش بسته بندی مقوایی مخروطی قرار میگیرد تا دیگر نیاز نباشد مشتری جعبه را با دستانش نگه دارد. 

جعبه سیب زمینی لاک باتم

جعبه سیب زمینی لاک باتم که به زبان ساده با نام جعبه ته قفلی نیز شناخته می شود، به دلیل مراحل تولید کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست و همچنین به کار نرفتن هیچ گونه چسب یا منگنه در مرحله مونتاژ به عنوان یک بسته بندی سبک و منعطف شناخته می شود که می توان آنرا در سایز های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ سفارش داد.

جعبه سیب زمینی استوانه ای

جعبه سیب زمینی استوانه ای یا مک دولاند، یکی از پر فروش ترین انواع جعبه های سیب زمینی سرخ کرده‌ای می‌باشد که برای افرادی که نیاز به بسته بندی با کیفیت و مقرون به صرفه دارند، بهترین انتخاب است.

کارتن مادر سیب زمینی سرخ شده

جعبه مقوایی سیب زمینی سرخ شده

به زبان کاملاً ساده کارتن مادر به مقوای جعبه ای گفته می‌شود که به دلیل مقاومت بالایشان می‌توان بیش ازیک محصول را درون آن قرار داد. بنابراین اگر می‌خواهید صدها جعبه سیب زمینی فریز شده را به مقصد مشخصی جابه جا یا انبار کنید، کارتن مادر جوابگو خواسته و نیاز شماست.

با اینحال، قبل از قرار دادن سیب زمینی های فریز شده داخل کارتن مادر، می‌بایست آنهارا درون یک نایلکس دسته دار قرار دهید تا در حین حمل و نقل خرد نشوند، درغیر این صورت به دلیل افزایش دور ریز ها ظاهر خوبی به بسته بندی نخواهند داد.

انواع طراحی جعبه سیب‌زمینی سرخ کرده

کارآمد ترین نوع مقوا در تولید پاکت یا انواع جعبه سیب زمینی سرخ کرده، ایندربرد یا دو رو سفید و مقوا کرافت است که به دلیل روکش سلفونی که در طراحی لایه درونی آن استفاده می شود، استحکام بیشتر و بهداشتی تر از سایر مقواها در صنعت جعبه سازی می‌باشد.

جعبه کرافت سیب زمینی سرخ شده

 از این مقوا در طراحی بسته بندی هایی از جمله:

  • پاکت: از آنجایی که تولید پاکت برای بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده کم و محدود است، کمتر فست فودی از طراحی پاکتی برای بسته بندی سیب زمینی های منوی خود استفاده می کند. بهترین جایگزین برای این طراحی، طراحی پر طرفدار جعبه ای است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.
  • جعبه: به دلیل مشتری پسند بودن بسته بندی غذا های محبوبی مثل برگر، سوخاری، پیتزا و غیره، طراحی جعبه ای برای بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده کاربرد بیشتری پیدا کرده است. این جعبه ها به دلیل متریال اولیه‌ای که در مراحل تولیدشان استفاده میشود، علاوه بر اینکه ضربه گیر خوبی هستند، به راحتی باعث کم شدن گرمای درون جعبه نخواهند شد. همچنین با انتخاب طراحی جعبه ای می‌توانید نوع بسته بندی و نحوه چیدن مخصوص کافه یا رستوران خود را نیز برای ماندگاری عمیق تر در ذهن مشتریان و سپس فروش بیشتر داشته باشید.
  • جعبه بیرون بر: به دلیل طراحی خلاقانه جعبه سیب زمینی سرخ کرده بیرون بر، هرچیزی در کنار سیب زمینی ها از مخلفات گرفته تا چاشنی ها و سس در جای ویژه ای مانند یک منقسم قرار می گیرند. با اینحال، به دلیل متریال خاص یعنی درب دار بودن جعبه، بهتر است سیب زمینی های سرخ شده برای خمیر نشدن، درون یک ظرف یکبار مصرف ریخته و سپس در جعبه بیرون بر قرار بگیرند.
  • جعبه پلیت سالن: بیشتر در اندازه های بزرگ و در رستورانها، کافه ها و فست فودی های پر جمعیت مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده این نوع جعبه نسبت به جعبه بیرون بر کاربرد بیشتری داشته باشد هواگیری خوب آن به دلیل بدون درب بودن جعبه پلیت سالن است که در نتیجه مانع از خمیر شدن سیب زمینی های سرخ کرده می شوند.

انواع چاپ پک سیب زمینی سرخ کرده

چاپ اٌفست

اگر در تولید جعبه سیب زمینی سرخ کرده از مقوای ایندربرد استفاده شود، می بایست با تکنیک چاپ افست مراحل ساخت و تولید آنرا تکمیل کرد. از آنجایی که در تولید جعبه‌های سیب زمینی سرخ شده از طیف گسترده ای از رنگ‌ها استفاده میشود و همچنین در مراحل طراحی و چاپ آنها بیشتر مواقع نام برند و لوگوی اختصاصی نیز استفاده میشود، با استفاده از چاپ افست می‌توان به صورت واضح و ملموس طرح و رنگ چاپی مد نظر مشتری را به صورت عمومی یا اختصاصی برروی بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده درج کرد.

خواندنی‌ها: قیمت کارتن و جعبه پیتزا چگونه براورد میشود؟

همچنین، اگر رستوران دارید و میخواهید علاوه بر لوگوی کسب و کار خود، دستور پخت و ترکیبات مخصوص خود را نیز برروی جعبه، چاپ کنید، این امر به راحتی و با استفاده از چاپ افست امکان پذیر است.

چاپ فلکسو

درصورتی که مدل جعبه ی سیب زمینی سرخ کرده از نوع کارتن مادر باشد، به دلیل ضخامت بیشتر آنها باید از تکنیک چاپ فلکسو استفاده کرد. با اینحال، از چاپ فلکسو در صنعت جعبه سازی سیب زمینی کمتر استفاده می‌شود، زیرا کاربرد آن در برندینگ به دلیل طیف رنگی کمتر، محدود تر از سایر تکنیک‌های چاپی میباشد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم، تمام اطلاعات ضروری و مهم را برای انتخاب یک جعبه سیب زمینی سرخ کرده مناسب در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع جعبه های سیب زمینی سرخ کرده میتوانید از کارشناسان زرین کارتن با اختیار گذاشتن اندازه ابعاد و وزن محصولات خود، راهنمایی های لازم برای نهایی کردن سفارشات خود را دریافت نمایید.

برای ارتباط میتوانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

۲.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *