بسته بندی عسل { تولید انواع جعبه کارتن عسل به صورت سفارشی

کارتن بسته بندی عسل

بسته بندی عسل با دو متریال کارتن و مقوا به عنوان پک ثانویه، بهترین و به صرفه ترین گزینه برای جعبه این ماده فاسد نشدنی و گواراست. جعبه بسته بندی عسل و فرآورده های آن نظیر ژل رویال، ژل سلطنتی، موم، گرد و گل و از این قبیل ها با بهترین متریال و کیفیت به صورت سفارشی از صفر تا صد در کارتن سازی زرین کارتن طراحی و تولید میگردد.

چرا کارتن برای بسته بندی عسل؟

عسل مواد غذاییست که هر چه از خواص آن بگوییم کم است. این ماده شیرین و لذیذ تنها خوراکیست که هیچ گاه فاسد نمیشود و دارای خواص بی شماری بوده که از گذشته های دور تاکنون مورد مصرف قرار گرفته است. علاوه بر عسل، فرآورده های آن نیز بسیار پر خاصیت و خوشمزه می باشد. این خوراکی با توجه طبیعی بودن و مزیت های بسیاری که برای انسان دارد، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است که همین موضوع، اولین دلیل در خصوص تهیه جعبه بسته بندی عسل است. عسل به علت چسبدگی دارد، نمیتواند مستقیما درون کارتن یا جعبه مقوایی بسته بندی شود زیرا به این شکل اصلا قابل استفاده نخواهد بود؛ به همین دلیل در ابتدا آن را در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی ریخته و سپس این پک اولیه را درون کارتن بسته بندی عسل قرار میدهند. سوالی که ممکن است برای بسیاری از شماها پیش بیاید این است که چرا کارتن برای بسته بندی عسل؟ اگر میخواهید پاسخ این سوال را بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

اولا که قرار گرفتن عسل در قوطی های شیشه ای ریسک پذیر است چرا که هر لحظه ممکن است در اثر یک سری عوامل، آسیب دیده و شکسته شود. دومین دلیل مربوط به ویژگی کارتن هاست که دوام و قدرت نگهداری بالایی داشته و به خوبی از پس نگهداری پک های تولیه بر خواهند آمد.

سومین علت مربوط به مسائل برندینگ و بازاریابی است؛ هر چه قدر که محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد، زمانی که بسته بندی مناسبی نداشته باشد، ارزشی نخواهد داشت زیرا چگونه میتوانید برند و آرم مخصوص به کسب و کار خود را بر روی آن درج نمایید تا بازاریابی انجام دهید؟ پس با این اوصاف، خرید کارتن بسته بندی عسل برای این محصول اهمیت فراوانی دارد.

طراحی انواع جعبه بسته بندی عسل

همان گونه که در بخش پیشین اشاره کردیم، دریافتید که بهترین گزینه برای بسته بندی عسل، جعبه کارتن است.کارتن ها انواع گوناگونی داشته که هر کدام را میتوان با توجه به ابعاد و وزن محصول سفارش و خریداری نمود. کارتن دو لایه، کارتن سه لایه، چهار لایه و کارتن پنج لایه هر کدام میتوانند برای جعبه کارتن عسل مورد استفاده قرار بگیرند. بیشترین ورق کارتنی که برای تولید جعبه بسته بندی عسل به کار میرود، سینگل و سه لایه و برای کارتن مادر آنها از ورق ۵ لایه بهره گرفته میشود که میتواند به صورت کارتن فلکسویی یا جعبه کارتن لمینتی باشد.

با توجه به این که عسل ایران به دلیل مرغوب بودن، خواهان بسیاری در خارج از کشور نیز دارد، لازم است که حتما بسته بندی شوند زیرا برخی کشور ها عسل تولید ایران را خریداری نموده و سپس با نام و برند خود آن را بسته بندی نموده و این خوش نامی را از آن برند خود می نمایند. متاسفانه چنین اتفاقی هم به ضرر تولید کنندگان و هم به ضرر اقتصاد جامعه یک کشور است.

مرتبط بخوانید: کارتن فلکسویی به چه بسته بندی اطلاق میشود؟

کشور های متقاضی خرید عسل ایران

طبق آمار های سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد فائو، ایران سومین تولید کننده عسل در جهان بوده که این جایگاه را مدیون پوشش گیاهی و منابع طبیعی خود است. تعدادی از این کشور ها را در پایین خواهید دید.

  • چین
  • کویت
  • قطر
  • بحرین
  • آلمان
  • انگلیس
  • اندونزی
  • کانادا
  • مالزی

با چاپ افست به کارتن عسل زیبایی را هدیه دهید.

آیا بسته بندی به تنهایی برای جلب رضایت مشتری و بازاریابی کافیست؟

در پاسخ به این سوال در ابتدا باید بگوییم که در حقیقت بسته بندی فرصتی را فراهم می آورد تا به وسیله بتوانید راه را برای برجسته سازی برند خود فراهم آورید. یکی از این المان ها، فرآیند چاپ است. چاپ روشی است موثر برای انتقال اطلاعات و نمایش زیبایی ظاهری آن. اکثر مصرف کنندگان تمایل دارند که محصولات خود را در یک بسته بندی چاپ شده تحویل بگیرند که این المان برای تمام موارد مربوط به فروش و بازاریابی ضروریست زیرا چاپ به ایجاد هویت محصول کمک می نماید.

چاپ یکی از مواردیست که تاثیر مستقیمی بر فروش بیشتر، دیده شدن و بولد شدن برند تجاری شما دارد که هر چه شکیل تر باشد، پتانسیل بالایی را در جذب مشتری خواهد داشت. اهمیت این موضوع به اندازه ایست که بین دو محصول با یک کیفیت یکسان اما در دو جعبه با دو چاپ مختلف، تفاوت ایجاد نموده و آن محصولی که چاپ با کیفیت تری داشته باشد، فروش بهتری خواهد داشت.

با استفاده از چاپ افست میتوان همیشه شاهد طرح، رنگ و تصاویر واضح بر روی جعبه بسته بندی عسل بود زیرا دستگاه چاپ افست نسبت به دیگر ماشین های چاپ، پیشرفته تر بوده و امکان اعمال هر رنگ را بر کارتن بسته بندی عسل فراهم می آورد.

مرتبط بخوانید: چاپ افست و مهم ترین مزیت های آن

قیمت تمام شده عسل و ترفند های صرفه جویی در پول!

همان گونه که میدانید، قیمت کارتن بسته بندی عسل را عوامل متعددی تعیین می نماید نظیر ابعاد محصول، وزن آن، نوع پک (کارتنی و مقوایی)، نوع چاپ، مدل، ترکیب ورق و خدمات چاپ داشته که هر چه متریال به کار رفته در جعبه بسته بندی عسل با کیفیت تر و المان های زیبایی باشد، طبیعا قیمت افزایش خواهد یافت. شما همراهان گرامی میتوانید با سفارش کارتن عسل در تعداد بالا، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نیاز به مشاوره پیش از خرید دارید؟

کارتن سازی زرین کارتن یکی از آن شرکت هایی است که میتوانید بهترین و مدل دار ترین جعبه کارتن عسل را طبق نظر خود سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید.

[ثبت امتیاز]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *