تولید جعبه کارتن خیار با بهترین کیفیت

کارتن بسته بندی خیار

کارتن خیار به دلیل گلخانه ای بودن این میوه و تقاضای بالای مصرف آن، یکی از پک هایی است که به منظور حفظ کیفیت، نگهداری، سهولت در جابه جایی و بازاریابی مورد استفاده تولید کنندگان و صادر ‌کنندگان آن قرار میگیرد. شما همراهان عزیز میتوانید جعبه کارتن خیار را با بهترین متریال از کارخانه زرین کارتن تهیه و خریداری نمایید.

متقاعد سازی مشتری برای خرید کارتن خیار!

خیار یکی میوه های گلخانه ایست که در تمام فصول سال یافت شده و پایه ثابت سبد میوه اکثر ایرانیان می باشد. این محصول با دارا بودن آب فراوان و ویتامین هایی همچون A،B،C سلامت پوست را تضمین نموده و سبب شادابی و سلامتی آن میگردد. خیار به دو شیوه بوته ای و درختی کشت و برداشت میشود که هر یک مصارف و طرفدارن خاص خود را دارد. در گذشته یکی از المان های مهم برای غلبه بر بازار های داخلی و خارجی، استخدام یک بازاریاب من باب تبلیغات بود که این کار هم نیازمند صرف زمان بسیار و هم پرداخت کلی هزینه از سوی تولید کننده بود؛ اما اکنون به لطف گسترش شرکت های کارتن سازی و استقبال بی نظیر مردم از جعبه کارتن، استفاده از این پک های بازیافتی روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بدانید: کارتن بسته بندی گوجه برای بازار داخلی و صادرات

کارتن بسته بندی خیار اغلب با ورق کارتن سه لایه و پنج لایه متناسب با بازار هدف (داخلی و خارجی) برای سفارش دهندگان طراحی و تولید میگردد. تهیه و سفارش جعبه بسته بندی خیار نه تنها به خوبی از محصول تا رسیدن به مقصد و به دست مشتری محافظت می نماید، بلکه امکان درج طرح و چاپ مد نظر شما را فراهم نموده تا به وسیله آن بتوانید بازاریابی و فروش فوق العاده ای را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید. افزون بر موارد ذکر شده، جعبه های کارتنی با داشتن قابلیت چاپ دار شدن، نه تنها سبب زیبایی پک شده بلکه بوسیله آن میتوان هویت محصول بسته بندی شده را بر همگان آشکار نمود و بدین ترتیب سبب بولد شدن برند تجاری شد.

اطلاع رسانی: ساختار کارتن پنج لایه و مهم ترین موارد استفاده از آن

با چاپ افست، زیبایی کارتن خیار خود را چند برابر کنید!

پس از بسته بندی، یکی از مواردی که به واسطه آن میتوان موجب حفظ اصالت محصول شد و تاثیر عمیقی بر زیبایی جعبه کارتن خواهد داشت، چاپ روی بسته بندیست. با استفاده از فرآیند چاپ میتوان تمام اطلاعات و ویژگی های محصول را برای مخاطب به نمایش گذاشت. دو چاپ فلکسو و افست از مرسوم ترین ها در صنعت بسته بندی محسوب شده که هر یک ویژگی و کاربرد های خاص خود را دارد. چاپ فلکسو به طور مستقیم بر سطح کارتن اعمال شده و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.

از دیگر چاپ های پر استفاده در صنعت کارتن سازی، افست بوده که هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ نداشته و اجرای هر گونه دیزاین و طرح مشتری بر روی جعبه بسته بندی امکان پذیر خواهد بود. چاپ افست را میتوان به عنوان روش چاپی نسبتا به صرفه ای نام برد که برای تعداد سفارش های بالا گزینه ایده آلی خواهد بود. چاپ افست که نتیجه آن تولید کارتن های لمینتی است، نه تنها جذابیت ظاهری داشته بلکه تا حدودی بر استحکام آنها نیز می افزاید. کارتن بسته بندی خیار صادراتی در ۹۰ درصد مواقع به منظور جذب مخاطب خارجی و ترغیب وی به سفارش دوباره، به صورت لمینت شده ارائه میگردد.

دانستنی ها: چاپ افست و مهم ترین مزایای آن در صنعت بسته بندی

رایج ترین مدل کارتن بسته بندی خیار کدام است؟

در شرکت های کارتن سازی مدل های مختلفی از یک جعبه کارتن طراحی میگردد که مخاطبان عزیز میتوانند با در نظر نوع محصول و سلیقه خود، هر یک را سفارش دهند. تعدادی از این مدل ها عبارت اند از کیبوردی، کشویی، چهار‌درب، ته قفلی و سبدی که هر زیبایی ظاهری و کاربرد خاص خود را دارند. از آن جایی که میوه و صیفی جات از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در صورت عدم نگهداری درست از آنها به سرعت فاسد و متلاشی میشوند، انتخاب یک مدل بسته بندی که بتواند آن را تا رسیدن به دست مشتری حفظ نماید، اهمیت فراوانی دارد.

جعبه سبدی (همان گونه که در تصویر شاخص ملاحظه میفرمایید) بهترین مدل برای کارتن بسته بندی خیار محسوب میشود چرا که ساختار آن به گونه ایست که جریان هوا به خوبی در آن صورت گرفته و از فاسد شدن و لهیدگی میوه و صیفی جات خواهد شد. افزون بر این موضوع، این مدل کارتن دارای دو دسته در طرفین کارتن بوده که حمل و نقل و جابه جایی محصولات را برای مشتریان آسان تر می نماید.

خواندنی ها: کارتن بسته بندی کیوی و انواع مدل های آن

شیوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی خیار

هزینه تمام شده جعبه کارتن خیار دستخوش عواملی هم چون وزن و ابعاد محصول، جنس و چند لایه بودن پک، ترکیب ورق آن، نوع بازار هدف، نوع چاپ، خدمات چاپ و در نهایت تیراژ ثبت شده توسط مشتریست که تمامی این موارد مستقیما بر قیمت جعبه بسته بندی خیار تاثیر خواهد داشت. شایان ذکر است که هر چه تعداد جعبه کارتن های خود را افزایش دهید، قیمت تمام شده کاهش یافته که این به نفع سفارش دهنده خواهد بود.

جمع بندی

شرکت زرین کارتن یکی از کارتن سازی های پیشرفته و پیشگام استان البرز بوده که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته در جهت توسعه و گسترش کسب و کار شما تولید کنندگان و صادر کنندگان محترم با تولید پک های مرغوب قدم برداشته تا حس دلچسب ازدیاد در فروش و برجسته شدن برند تجاری خود را تجربه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کارتن خیار و یا پک دیگر محصولات خود از طریق تماس با ما، با همکاران فروش مجموعه در ارتباط باشید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *