بهترین جعبه های عطر و ادکلن

بهترین جعبه های عطر و ادکلنبهترین جعبه های عطر و ادکلن

بهترین جعبه های عطر و ادکلن در انواع نمونه ها و مدل های مختلف با توجه به ویژگی های مورد نیاز محصول، قابل تولید می باشد. رایحه خوب، بخشی از سبک زندگی روزمره ما شده است و هر فرد چه پیر و جوان، زن و مرد برای خرید ادکلن انتخاب هایی طبق سیقه خود را دارد که مطمئناً جعبه در این انتخاب تأثیرگذار است.

انواع بسته بندی جعبه ادکلن

بهترین جعبه های عطر و ادکلن برای شیک ترین برندها توسط اکثر کارتن سازی و جعبه سازی ها انجام میگیرد. ادکلن برندهای معتبر و اورجینال در بسته بندی های شیک و لاکچری قرار داده شده و سپس به انواع بازارها عرضه می شوند زیرا یکی از نمادهای عطر و ادکلن معتبر و اصل، جعبه آن می باشد.

جعبه مقوایی عطر و ادکلن

جعبه ای که بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کرده و مشتریان با دیدن آن ترغیب به خرید شوند در این خصوص انتخاب مدل و طرح جعبه موضوعی بسیار ضروری است. برای بسته بندی ادکلن از جعبه های مقوایی استفاده می کنند، که مقوا ایندربرد پرکاربردترین نوع مقوا در تهیه آنها می باشد.

مقواها دارای گرماژ (ضخامت) متفاوت هستند که جهت تولید بسته بندی ادکلن، مقوای ایندربرد با گرماژ ۳۰۰ تا ۳۵۰ مناسب می باشد. جعبه های ادکلن در مدل های دو درب دارویی، ته قفلی و انواع نمونه های خاص مدنظر مشتری، تولید می شوند.

جعبه هاردباکس ادکلن

جعبه هاردباکس ادکلن

باید گفت که برندهای لوکس که عطرهای گران قیمت را عرضه می کنند برای پک ادکلن های خود از هاردباکس (جعبه سخت) استفاده می کنند. هاردباکس ها از مقوای معمولی، محکمتر و مقاوم تر هستند و به خوبی از شیشه های ادکلنی که درون آنها قرار می گیرند محافظت می نمایند.

قیمت هاردباکس ها نسبت به جعبه های مقوایی بالاتر است ولی خرید این جعبه ها برای برندهای لاکچری ادکلن، که قیمت گران تری دارند صرفه اقتصادی داشته و از آنها برای بسته بندی ادکلن هایشان استفاده می کنند. مقاومت این نوع جعبه ها بسیار بالاست و قابلیت این را دارد تا مشتری پس از هر بار مصرف، عطر یا ادکلن را مجدد درون جعبه قرار دهد و از آن به عنوان یک نگهدارنده استفاده نماید.

مرتبط بخوانید: اطلاعات راجع به قیمت و خرید انواع بسته بندی جعبه مقوایی

منقسم و نگهدارنده

شاید در اکثر پک ها و جعبه های ادکلن قسمتی را دیده باشید که شیشه ادکلن را نگه می دارد، بیشتر مواقع جنس آن از مقوا و در بعضی موارد از جنسهای به غیر از مقوایی ساخته میشود که آن را جهت صحیح نگهداشتن محصول درون جعبه تعبیه نموده اند که به آن منقسم یا هولدر(نگهدارنده) می گویند.

جعبه ادکلن منقسم دار

منقسم و هولدر از تکان خوردن و آسیب دیدن شیشه ادکلن در حین جابجایی جلوگیری می کند، جنس منقسم ها در بعضی موارد از همان بسته بندی ادکلن می باشد. ابعاد و سایز نگهدارنده باید کمی کوچک تر از اندازه جعبه باشد تا وقتی درون جعبه قرار میگیرد اصطلاحا فیت جعبه باشد زیرا در صورت کوچک و یا بزرگ بودن، یا درون پک جا نمی شود و یا اینکه داخل جعبه بازی کرده و کار نگه داشتن ادکلن درون بسته بندی را به خوبی انجام نمی دهد پس اگر قصد خرید جعبه ادکلن همراه با منقسم را دارید، دقت نمایید که ابعاد منقسم با بسته بندی ادکلن تفاوت زیادی نداشته باشد.

طراحی و چاپ جعبه ادکلن

بهترین جعبه های عطر و ادکلن های دنیا در کنار کیفیت و ماندگاری رایحه هایشان، می بایست بازاریابی مناسبی نیز از طریق بسته بندی داشته باشند.

امروزه شاهد عرضه انواع عطر در رایحه های مختلف هستیم که در دسترس همگان می باشد، هر برند ادکلن در تلاش است که از برندهای دیگر پیشی گرفته و در بازار جایگاه خوبی پیدا کند که این تلاش با تولید و ارائه ادکلن با کیفیت و تهیه یک بسته بندی منحصر به فرد محقق می شود.

جعبه های عطر مانند یک ابزار تبلیغاتی در قفسه های فروشگاه عمل میکنند، عطری که هر فرد خریداری می کند به نحوی بازتاب ماهیت و سلیقه آن شخص است زیرا ادکلن ها بر اساس سلایق شخصی انتخاب می شوند.

بسته بندی یک عطر نیز باید بازتابی از محصول درونش باشد برای مثال عطری که رایحه یاس دارد بهتر است که بر روی جعبه اش نماد یا تصویری از گل یاس درج شود تا مخاطب به سرعت متوجه نوع ادکلن درون پک گردد که به این شکل سرعت خرید و جلب مخاطب هدف نیز بالا می رود.

برای مثال، ادکلن های برند معروفی مانند دیور بازتابی از تحمل، جسارت، آزادی و خلاقیت هستند بنابراین شکل بسته بندی های این ادکلن نیز یادآور اساطیر باستانی و همچنین حس مدرنیته بودن می باشد.

چاپ روی جعبه های مقوایی ادکلن، چاپ افست است که درج آن بر روی مقواها وضوح و تنوع رنگ بالایی ایجاد می کند، انجام این چاپ در زیبایی و جذابیت پک های بسته بندی تأثیر زیادی دارد.

ماهیت و ویژگی یک عطر، ارتباط تناتنگی با رنگ آن دارد، نقطه فروش هر ادکلن رایحه آن است پس طرح و رنگ یک بسته بندی باید مرتبط با رایحه آن ادکلن باشد.

رنگ محتوای پک، عناصر گرافیکی و طراحی بسته بندی باید از نوع رایحه تشکیل شده باشد، باید طرحی از آنها را بر روی بسته بندی ادکلن به کار برد و گاهی ممکن است این طرح مستقیماً تصویری از محصول نبوده و تنها اشاره ای به آن داشته باشد چیزی که در اینجا مهم است درک مشتری از طرح جعبه و پی بردن به نوع رایحه ادکلن می باشد.

جعبه بسته بندی ادکلن جذاب

برخی عطرها مربوط به یک فصل خاص هستند که در این مورد باید نماد آن فصل را بر روی پک اجرا کرد و با یک طرح رنگی، به تقویت درک مخاطب کمک کرد، برای مثال رنگ های پاستیلی برای نشان دادن فصل بهار و سایه، رنگ های روشن برای نمایش رایحه ای تابستانی مناسب هستند.

یک طراح بسته بندی باید با خلاقیت و ابتکار، تم های رنگی را مطابق با نوع رایحه ادکلن در طراحی پک ها اجرا کند. در کنار طراحی و نوآوری در بسته بندی نیز انواع پوشش های چاپ و خدمات پس از آن مثل طلاکوبی، برجسته سازی، یووی و غیره برای زیباتر به نظر رسیدن جعبه و بسته بندی استفاده می گردد.

جعبه ادکلن و تأثیر آن در ایجاد برندینگ

به عنوان یک مشتری هنگام خرید ادکلن حتما به اصل یا فیک بودن آن توجه کرده اید، این موضوع از دغدغه های اکثر خریداران عطر می باشد.

با وجود عرضه بالای ادکلن های متفاوت از شرکت های مختلف که هر روزه نیز بیشتر می شوند تشخیص اصل و فیک بودن آن برای مشتریان کار دشواری می باشد به همین دلیل برندهای معتبر ادکلن، برای تشخیص محصولاتشان از عطرهای فیک بسته بندی های مخصوص به خود تهیه می کنند، پک هایی که علاوه بر درج نام، برند و لوگوی آنها دارای لیبل و برچسب اصل بودن نیز می باشند.

گاهی برندها و شرکت های تازه تأسیس ادکلن، با وجود ارائه ادکلن های با کیفیت توان رقابت با برندهای بزرگ را نداشته و دیده نمی شوند باید گفت این تولیدکنندگان می توانند با تهیه و انتخاب پکی خاص برای محصولاتشان آنها را به شکلی زیباتر در دید مشتریان قرار دهند. زیرا این موضوع میتواند شروع رقابت تلقی گردد.

جعبه های ادکلنی که برای چگونگی تولیداتشان فکر شده و دارای طرح هایی شیک و مرتبط با نوع رایحه آن باشند،فروش بیشتری دارند. می توان گفت بسته بندی عطر میتواند یکی از عوامل اصلی در ایجاد برندینگ و دوام آن در بازار فروش باشد.

قیمت جعبه ادکلن را چگونه محاسبه می کنند؟

برای اینکه شرکت های کارتن سازی قیمت جعبه ادکلنی را که مشتری می خواهد به او اعلام کنند، مواردی را در نظر می گیرند که شامل مدل و ابعاد جعبه و نگهدارنده درون آن، نوع مقوا و گرماژ، طرح چاپی و نوع چاپ و همچنین خدمات پس از چاپ و تیراژ می شود.

جعبه سازی زرین کارتن بعد از در نظر گرفتن این موارد قیمت نهایی را به مشتریان اعلام میکند. اگر تولیدکننده ادکلن بوده و تازه کسب و کار خود را در این خصوص راه انداخته اید بهتر است جعبه های ادکلن عمده و در تیراژ زیاد خریداری کنید زیرا در تعداد بالا به دلیل کاهش هزینه های تولید، بالا رفتن دور چاپ و کم شدن دورریز، قیمت تمام شده جعبه کمتر و خرید بسته بندی برایتان مقرون به صرفه تر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان شرکت زرین کارتن تماس حاصل نمایید.

[ثبت امتیاز]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *