جعبه مقوایی خمیر دندان (انواع کارتن بسته بندی خمیردندان)

جعبه خمیر دندان

جعبه مقوایی خمیر دندان را عموماً با رنگ‌های سفید، آبی و سبز تولید می‌کنند، آیا این رنگ‌ها مفهوم خاصی دارند؟ در طراحی جعبه‌های خمیر دندان چقدر باید از المان‌های روی تیوپ خمیر دندان، پیروی کرد؟ آیا میتوان خمیر دندان را که جز محصولات بهداشتی است داخل جعبه کارتنی بسته بندی کرد؟ دلایل استفاده از بسته بندی ثانویه یا همان جعبه بسته بندی برای پک کردن تیوپ خمیر دندان چیست؟ در ادامه می خوانید که در هنگام سفارش جعبه‌ی خمیر دندان باید به چه نکاتی دقیق‌تر توجه کنید تا به فروش انفجاری این محصول که هر خانوار ایرانی حداقل دوبار در روز از آن استفاده می کند و ممکن است هر ماه تعداد زیادی از آن خریداری نمایند، برسید.

چرا جعبه مقوایی خمیر دندان نیاز است؟

به طور کلی خمیر دندان جز اقلام بهداشتی است که به عنوان بخش جدا ناپذیرِ زندگی روزانه همه انسان ها، کوچک و بزرگ، شناخته می‌شود. تصور کنید به عنوان شخصی که قصد خرید خمیر دندان دارد، در حال نگاه کردن به قفسه فروشگاه و داروخانه شهر خود هستید، چه نکته‌ی منفی می‌تواند شما را از خرید منصرف کند؟

قطعاً در صورت مشاهده کوچک ترین آلودگی نظیر گرد و غبار بر روی این کالا، نمیتوانید به تعریف فروشنده در مورد کیفیت خود محصول گوش دهید. بسته بندی اولیه یا تیوپ (تیوب) ضروری‌ترین بسته بندی است که برای خمیر دندان در نظر گرفته می شود و از آنجایی که این بسته بندی در تماس مستقیم با خمیر دندان قرار دارد، توسط دستگاه تیوپ پر کن با مقداری مشخص از خمیر دندان پُر و سپس درب آن بدون دخالت دست و کاملاً بهداشتی بسته می‌شود.

بسته بندی ثانویه یا جعبه مقوایی خمیر دندان عموماً برای ثابت کردن معتبر بودن مارک تجاری کسب و کار تولید کننده این محصول به مشتری، برای طراحی یک تصویر جذاب برای جذب مخاطب و به عنوان محافظی اضافی برای تیوپ خمیر دندان شناخته می‌شود که میتوان آنها را به راحتی حمل و نقل و درون قفسه‌ها چید، بدون آنکه در حین مسیر یا هنگام قرار گرفتن در هر فضایی باز شوند و آلودگی روی آنها بشیند!

اهمیت استفاده از جعبه خمیر دندان

امروزه بسته بندی صرفاً برای حفاظت از محصول استفاده نمی‌شود، به عنوان مثال اگر بخواهیم درمورد بسته بندی خمیر دندان صحبت کنیم، ابتدا کیفیت تیوپ آن است که مورد توجه قرار میگیرد! در وهله بعدی، وقتی در بازار رقابتی فروش خمیر دندان عمیق‌تر می‌شویم، می‌بینیم که چقدر جعبه خمیر دندان در صورتیکه با کیفیت و منحصر به فرد طراحی شود، میتواند بر میزان فروش و همچنین ایجاد ارزش ویژه برای برند، تاثیر گذار باشد. از جمله دلایلی که در عصر حاضر، اهمیت بسته بندی برای شرکت‌های تولید کننده خمیر دندان افزایش یافته، عبارتند از:

افزایش قدرت محصول برای عرضه

از آنجایی که امروزه مشتریان برای مطمئن شدن از مناسب بودن یک خمیر دندان برای دندان های خود و کسب اطلاعاتی از جمله تاریخ، مدل، طرح، نوع مواد بکار رفته در خمیر دندان و غیره میتوانند بسته بندی را در دست خود بگیرند، وقتی بسته بندی خمیر دندان خلاقانه، تمیز (بدون مشخص بودن محل برش و اتصالات) و شامل تمام اطلاعات مهم در مورد مواد تشکیل دهنده محصول باشد، خود جعبه به تنهایی باعث فروش خمیر دندانی که با خود حمل می کند، خواهد شد.

اگر زمان تولید جعبه‌ی خمیر دندان از خدمات چاپ برجسته سازی روی بسته بندی مد نظر خود استفاده کنید، هنگام لمس شدن جعبه، مشتری متوجه اهمیت شما به طراحی جعبه بسته بندی آن هم محصولی مثل خمیر دندان خواهد شد، بنابراین در می‌یابد که میتوان به سلامت بخشیدن خود محصول نیز اطمینان کرد.

کمک به افزایش شناخت برند

همه ما میدانیم که جعبه خمیر دندان، داخل خانه هر کسی مدت زمان زیادی باقی نمی‌ماند، یعنی زمانیکه مخاطب قصد مصرف آن را بکند، بسته بندی خمیر دندان را دور می‌اندازد. با این شرایط، کارخانه‌های کارتن سازی به فکر راه حل جدیدی افتادند، یکی دیگر از تازه ترین روش‌هایی که میتوانید با آن خمیر دندان‌های تولیدی خود را بفروشید، استفاده از استند‌ کارتنی و مقوایی است.

استند‌ها به خاطر اندازه‌ای که دارند، بیشتر در دید مخاطبان قرار می‌گیرند و به برند شما کمک می کنند در سایزهای بزرگ تر در معرض دیده شدن قرار بگیرند و در مدت زمان اندکی توسط مشتریان زیادی شناخته شوید.

تاثیر چاپ جعبه خمیر دندان در فروش

اصولاً وقتی یک مشتری یا مصرف کننده قصد خرید خمیر دندان جدیدی را از بین برند‌های معروفِ بازار مانند مریدنت، نسیم، کلگیت، پونه، سیگنال و میسویک را دارد، که قبلاً از آنها استفاده نکرده است، گرافیک و اطلاعات درج شده روی بسته بندی را معیاری بر کیفیت اصلی خمیر دندان قرار می‌دهد. به زبان ساده، رنگ و تصویر روی جعبه خمیر دندان با نحوه واکنش مغز افراد و سپس تصمیم آنها برای خرید محصول مرتبط هستند.

مانند پک بسته بندی هر محصول بهداشتی دیگری نظیر مسواک، دهان شوی و نخ دندان، رنگ‌های آبی، سفید و سبز روی جعبه نماد پاکیزگی و نظافت است و طبق روانشناسی رنگ‌ها، آبی، سفید و سبز در القای حس بهداشتی بودن برنده هستند.

برای طراحی جعبه‌ی خمیر دندان تنها تکنیک چاپ افست میتواند به خوبی تصویر و هر طیف رنگی که مد نظر دارید، حتی اگر قصد طراحی جعبه بسته بندی برای خمیر دندان مخصوص کودکان را دارید و میخواهید از رنگ‌های قرمز، زرد، آبی، سبز و نارنجی استفاده کنید، میتوانید به افست و قدرت جلوه گری‌اش اطمینان کنید.

از جعبه کارتنی تا جعبه مقوایی برای خمیر دندان

جعبه خمیر دندان
جعبه بسته بندی مقوایی خمیر دندان

از آنجایی که خمیر دندان یک محصول پر استفاده و سبک است، معمولاً برای آن بسته بندی مقوایی در نظر گرفته می‌شود. در صنعت بسته بندی، برای محصولات بهداشتی همیشه از مقوای ایندربرد یا پشت سفید استفاده می‌شود که در گرماژ‌های مختلف وجود دارد. برای جعبه خمیر دندان بیشتر از گرماژ ۲۷۰ به بالا استفاده می‌شود.

مقوای ایندربرد از آنجایی که پشت سفید است، سفید بودنش حس بهداشتی بودن محصول را به مخاطب منتقل می‌کند. مقوا ایندربرد به نسبت سایر مقواها مانند پشت طوسی استحکام بیشتری دارد و دارای سختی و نرمی زیاد، شفافیت بالا و همچنین کیفیت طرح چاپی بر روی این نوع مقوا، بالاتر است. برای حمل و نقل تعداد ۲۰ یا بیشتر این محصول به فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها، میتوانید از کارتن مادر استفاده نمایید که چاپ فلکسو گرافی دارند.

برآورد هزینه طراحی و چاپ جعبه خمیر دندان

برای محصولات بهداشتی، قیمت طراحی و چاپ جعبه متفاوت است. برای برآورد قیمت جعبه خمیر دندان لازم است به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس یا نوع مقوا
  • ابعاد ( طول، عرض و ارتفاع)
  • اندازه تیوپ ( تیوب)
  • میزان جلوه گری تصویر و رنگ مورد نظر
  • خدمات پس از چاپ
  • تعداد ( قیمت سفارش ۱۰۰ جعبه‌ی خمیر دندان با ۱۰۰۰ جعبه بسیار متفاوت است و هرچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد، هزینه نهایی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود)

کلام آخر

سوای بحث چاپ و کیفیت بسته بندی که تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میزان فروش خمیر دندان‌های برند شما می گذارند، این پک‌های مقوایی قابلیت بازیافت شدن در طبیعت را دارند و آن دسته از افرادی که طرفداران محیط زیست هستند، میتوانند به راحتی از قسمت تماس با ما، کارتن سازی زرین کارتن، جعبه مقوایی خمیر دندان مورد نظر خود را سفارش دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *