جعبه بسته بندی چای کیسه ای (تولید پک تی بگ و نپتون)

جعبه بسته بندی چای کیسه ای

جعبه بسته بندی چای کیسه‌ای در ایران، سالانه چقدر نیاز است؟ کدام روش چاپ و درج چه اطلاعاتی روی جعبه‌ بسته بندی نپتون ضروری است؟ از آنجایی که تی بگ‌ها به دلیل آنکه بسیار سریع رنگ می دهند و دم می‌کشند، جایگاه ویژه ای در خانواده‌های ایرانی دارند، کدام جعبه‌های بسته بندی کارتنی و مقوایی آنها، قابلیت ماندگار کردن برند کسب و کار تولید کننده‌شان را برای مدت طولانی در بازار هدف دارند؟ کسب و کار‌های جدید فکر میکنند با هزینه کردن میلیون‌ها تومان پول میتوانند جعبه‌ی چای کیسه‌ای سفارش دهند که خیلی زود آنها را در بین مردم معروف نماید، اما نمیدانند فقط با خواندن ترفند‌های همین مقاله میتوانند چقدر از هزینه‌های میلیونی صرف نظر کنند و با حداکثر بودجه در کنار برند‌های معروف چای مانند رفاه، غنچه، تیمن، نادری، گلستان و غیره قرار بگیرند.

جعبه بسته بندی چای کیسه‌ای

چای یکی از پر مصرف‌ترین نوشیدنی‌ها، بعد از آب است که بیش تر مردم کشور‌های جهان آن را مصرف می کنند. به خاطر مشغله‌های روزانه که اجازه نمی دهند به کار‌های شخصیمان برسیم، بیشتر ما ترجیح می‌دهیم که از زمان دم کشیدن چای استفاده و آنرا صرف کار دیگری کنیم. لذا برای برطرف کردن عطش چای در خود نیز آنرا با استفاده از یک چای کیسه ای خوش طعم که رنگ دادنش کمتر از ۱۰ ثانیه وقت میگیرد، جبران می کنیم، از همین رو مردم کشورمان چهارمین مصرف کننده چای در جهان هستند.

ایران رتبه دوازدهم تولید چای ارگانیک ( بدون سم و کود شیمیایی) را در جهان از آن خود دارد. در گذشته به دلیل کمبود آگاهی مردم  و دانش کم تولید کنندگان چای ایرانی در زمینه برندینگ، بخش عمده مردم ایران از چای خارجی مصرف می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت صنعت بسته بندی، جعبه سازی‌های معتبر تولید بسته بندی‌های نپتون را در انواع کارتنی و مقوایی قابلیت تولید کرده اند. جعبه ای میتواند محافظ خوبی برای چای کیسه ای باشد که این کالا را با هر وزنی و در طول هر مسیری بدون آسیب دیدن حمل و نقل کند. برای همین هم معمولاً جعبه‌های مقوایی را برای تی بگ‌هایی با وزن کمتر از ۲ کیلو و جعبه‌های کارتنی را برای حجم‌های بالاتر انتخاب می‌کنند. برخی از قوانین اساسی که در طراحی بسته بندی نپتون باید توجه کنید. عبارتند از:

  • درج آرم تجاری کسب و کار تولیدی
  • انتخاب طرحی که حضور خود محصول در آن دیده شود
  • اصالت و حقیقت
  • کنار گذاشتن طرح‌های تکراری
  • انتخاب بسته بندی ایمن برای سالم ماندن چای در بحث حمل و نقل و انبارداری

نگاهی عمیق به ترفند‌های تولید جعبه بسته بندی چای کیسه‌ای منحصر به فرد

یکی از مهم ترین کارهایی که برای معرفی کسب و کار تولید چای کیسه‌ای خود به مردم باید انجام دهید، طراحی یک جعبه چای منحصر به فرد است. جعبه بسته بندی چای کیسه‌ای نه تنها برای محافظت از کیفیت، طعم و رایحه محصول ضروری است، بلکه برای جذب نظر مشتریان، حتی وقتی از جلوی قفسه فروشگاه‌ها کمی دور شده‌اند، نیز تاثیر گذار است.

برخی برای صرفه جویی در هزینه و برای اینکه فکر میکنند سفارش جعبه کارتن برای محصول کم وزنی مانند نپتون، وقت گیر است، ترجیح می‌دهند که چای را در منزل درون بسته بندی‌ کاغذ سلولزی قرار دهند. درحالی که سازمان بهداشت برای بسته بندی محصولات غذایی بارها اخطار داده که این محصولات به دلیل اینکه عضو خانواده محصولات مواد غذایی هستند، باید به شکل کاملاً بهداشتی و توسط شرکت های کارتن سازی با دستگاه‌های پیشرفته و بدون دخالت دست درون پک‌های مقوایی بهداشتی آماده شوند.

تا حد امکان آنرا ساده طراحی کنید

جعبه بسته بندی چای کیسه‌ای مختلفی مانند ته قفلی درب دارویی، کیبوردی، دسته دار، پنجره‌ای ( طلق دار)، زیره رویه، چهار درب و غیره در بازار داخل و صادراتی وجود دارد که جنس ۹۹ درصد آنها کارتنی و مقوایی می‌باشد. امروزه از آنجایی که سلیقه ها به سمت طرح های ساده اما مدرن و جذاب سوق پیدا کرده، بنابراین باید قبول کرد که ساده‌ترین طرح‌ها موثر‌ترین هستند. یک طراحی تمیز و مدرن برای طیف گسترده‌ای از مشتریان جذاب است تا طرحی که به قول معروف فقط سر سری گرفته شده است تا در ظاهر نشان دهد که برایش وقت گذاشته شده، در حالی که در واقعیت اینگونه نیست.

منظور از طراحی ساده جعبه تی بگ به این معنا نیست که بیخیال کیفیت و استحکام آن شوید، بسته بندی چای اول از همه باید بتواند از محصول به خوبی نگهداری کند تا طراحی خاص و زیبای رویش موجب فروش و ورود کسب و کار تولید کننده‌اش به بازار هدف گردد.

از مقوای با کیفیت استفاده کنید

وقتی نوبت به انتخاب جنس جعبه می‌رسد، مدل های متعدد و گوناگونی از جعبه کارتنی و مقوایی در این صنعت، قابل طراحی و تولید است. اکثر بسته بندی هایی که برای چای کیسه‌ای در نظر گرفته میشود، از نوع مقوایی است که اگر چه دو نوع مقوا پشت طوسی و ایندربرد را میتوان برای تولید جعبه‌های مقوایی استفاده نمود، اما از آنجایی که چای در دسته مواد غذایی قرار دارد، پیشنهاد میشود از مقوای بهداشتی ایندربرد با گرماژ بالا برای تولید آن استفاده کرد.

جعبه بسته بندی چای یک کیلویی با طراحی زیبا

برای پک جعبه‌های چای کیسه‌ای برای ارسال به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از آنجایی که وزن آنها بیشتر از یک کیلوگرم خواهد شد، همیشه از کارتن مادر که اندازه نسبتاً بزرگی هم دارد، استفاده می‌شود. هدف از اینکار، سهولت در حمل و نقل و جابه جایی راحت است.

جعبه بسته بندی چای کیسه ای

رنگ ها را با دقت انتخاب کنید

اگرچه، مردمِ امروز به طرح‌های ساده جذب می‌شوند، اما اینطور نیست که بیخیال دقت و توجه به رنگ ها و جزئیات طراحی روی بسته بندی شوند. رنگی که شما تولید کننده عزیز برای جعبه چای خود انتخاب می‌کنید، باید برخلاف رنگی باشد که تولید کنندگان قهوه و نوشابه استفاده می کنند، زیرا چای مفهوم سالم‌تری در بین مردم دارد.

اگر میخواهید برند شما مدرن و مد روز دیده شود، از رنگ های روشن و پررنگ استفاده کنید. از آنجایی که چای از قرن‌ها قبل توسط چینی‌ها به جهان شناسانده شد و میتوان گفت این محصول به نوعی کلاسیک محسوب می‌شود، میتوانید رنگ روی بسته بندی خود را قهوه ای یا سبز انتخاب کنید و اگر میخواهید برند شما ارگانیک بودن خود را به مشتریان نشان دهد، رنگ های کم رنگ با طرح خود چای کیسه‌ای انتخاب خوبی است. تنها چاپی که میتوان روی بسته بندی مقوایی چای کیسه‌ای اعمال کرد، چاپ افست است که در نشان دادن طرح و رنگ کاملاً شفاف عمل کرده و حتی خدمات پس از چاپ مانند یووی، سلفون، طلاکوبی و برجسته سازی را نیز برای جلوه بیشتر جعبه، پوشش می دهد. اما برای کارتن مادر چای کیسه‌ای، اغلب از چاپ افست استفاده می‌شود که هزینه بسیار کمتری به نسبت چاپ افست نیز دارد.

کلام آخر

یافتن یک جعبه بسته بندی چای کیسه ای مقرون به صرفه که چیزی از کیفیت واقعی‌اش کم نشده باشد و به فروش انفجاری این محصول کمک کند، ساده‌تر میشود اگر به یک کارتن سازی معتبر سفارشش سپرده شود. موضوعاتی که در بخش‌های مختلف این مقاله بررسی کردیم، مباحثی بودند که بسیاری از مشتریان در هنگام خرید جعبه کارتنی و مقوایی چای کیسه‌ای از تیم فروش زرین کارتن می پرسند، در صورت نیاز برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با ما تماس بگیرید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *