کارتن بسته بندی پرتقال

بسته بندی پرتقال

کارتن بسته بندی پرتقال و مرکباتی مثل: نارنگی، لیمو شیرین، لیمو ترش و گریپ فروت به گونه ای تولید میشوند که بتوانند حجم و وزن این محصولات را تا رسیدن به مقصد تحمل کنند. تولید بسته بندی های مخصوص مرکبات بر اساس وزن و حجم آنان، مدل های متفاوتی دارد.

با ویژگی های یک کارتن پرتقال صادراتی آشنا شوید!

کارتن بسته بندی پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و دیگر مرکبات دارای یکسری ویژگی هایی هستند که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد.

اول از همه باید بدانید که وظیفه اصلی یک کارتن حفظ و نگهداری محصولات است که با حداقل خرابی و دورریز به دست مشتریان برسد. در واقع توقع اول تولیدکنندگان از کارتن سازی ها، تولید کارتن هایی است که از متریال مناسبی برای پک میوه های صادراتی استفاده شود.

نکته بعدی طراحی گرافیکی مناسب با مشتریان هدف میباشد. در این خصوص میتوان از یک طراح با تجربه و با مهارت استفاده کرد تا با توجه به فرهنگ و نیاز بازار کشورهای هدف، طراحی خود را انجام دهد.

اگر قرار باشد محصولی مثل پرتقال را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کنید، نمیتوان از یک بسته بندی ساده و بدون چاپ استفاده کرد. بهتر است برای چنین کاری از کارتن های چاپ دار با کیفیت استفاده شود.

اکثر کارتن هایی که برای صادرات میوه و صیفی جات به تولید میرسند، می بایست در نهایت کیفیت و شکل ظاهری جذاب تولید شوند، تا تولید کنندگان بتوانند نبض بازار را به دست بگیرند و سود خوبی از فروش محصولاتشان داشته باشند.

یکسری نکات جزئی دیگر نیز وجود دارد که بهتر است بدانید:

قبل از سفارش و تهیه کارتن بسته بندی، وزن و حجم محصولات را حتما به کارتن سازی مدنظر بگویید زیرا بر اساس وزن و حجم محصولات شماست که متریال و اندازه کارتن مشخص میشود.

در کنار حساسیت ها روی حجم و وزن محصول، پالت بندی نیز مهم است. منظور از پالت بندی، سایز پالت های صادراتی است که با آنان محصولات را جابجا و حمل و نقل میکنند. این پالت ها سایزهای استانداری دارند و می بایست بسته بندی های مناسب برای آنها طراحی و تولید شود.

اگر محصولتان صادراتی میباشد و حتما باید درون سردخانه یا کانتینرهای یخچال دار نگهداری شود، توصیه می کنیم در کنار چاپ از خدمات پس از چاپ مثل سلفون نیز بهره مند شوید تا بسته بندی هایتان دچار ترکیدگی نشود.

انواع کارتن پرتقال صادراتی

کارتن بسته بندی پرتقال، لیمو شیرین/ترش، گریپ فروت و نارنگی در مدل ها و انواع مختلفی تولید میشوند. این کارتن ها را بیشتر در مدل های تلسکوپی، سبدی و چهار درب در بازارهای داخلی و خارجی مشاهده میکنیم. این کارتن ها را میتوان با دو نوع چاپ افست و فلکسو تولید کرد.

چاپ فلکسو و افست هر دو برای صادرات استفاده میشوند. در کل توصیه میشود برای محصولات صادراتی از کارتن لمینتی استفاده کنید تا برندتان در بهترین حالت معرف کسب و کارتان باشد.

این بسته بندی ها برای پرتقال از نوع کارتن ۵ لایه و برای لیمو از نوع سه لایه می باشند. به صورت جمعی، وزن پرتقال از لیمو بیشتر بوده و توصیه میشود برای سالم رسیدن بار به مقصد از با کیفیت ترین نوع کارتن ۵ لایه استفاده شود.

لیمو ترش به دلیل آن که حجم و وزن کمتری دارد، تولید کارتن سه لایه نیز برایش کفاف میدهد. بنابراین، میتوان از کارتن سه لایه با ترکیب کیفیت بالا استفاده کرد.

چگونگی محاسبه قیمت کارتن پرتقال صادراتی

برای تعیین و محاسبه قیمت کارتن پرتقال صادراتی باید یکسری از المان ها را داشته باشید. داشتن فاکتورهایی مثل: ابعاد، چاپ و خدمات پس از آن، تیراژ، مدل و نوع ورق مصرفی برای محاسبه الزامی میباشند. این اطلاعات در تمامی موارد توسط تولیدکننده به کارتن سازی مورد نظر داده میشود تا بتوانند قیمت دقیق بدهند.

کارتن سازی زرین کارتن در خصوص میوه و صیفی جات کارتن های بسیاری را به تولید رسانده است که اکثرشان بازخوردهای خوبی برای تولیدکنندگان داشته است. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره رایگان، استعلام قیمت و سایر اطلاعات درباره میوه و صیفی جات صادراتی، خصوصا پرتقال، لیمو ترش/شیرین، گریپ فروت و نارنگی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *